anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reîncărcare în procesare

Ecaterina_1
Junior entuziast

Am reîncărcat un număr prepay cu opțiune cu minute, însă serviciul este încă în procesare. De mai bine de o oră. Este o problemă generală? Menționez ca plata a fost deja efectuată și banii retrași din cont.

 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai așteaptă un pic și dacă nu se rezolvă, trimiți o sesizare din My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Ecaterina_1

S-a schimbat statusul pentru reîncărcarea ta?

Hello. Da. Totul ok acum. A fost finalizată tranzacția cu succes spre seara. Probabil a fost o problemă de la Orange. 🤷🏼‍♀️

Super! Intradevar exista momente când dureaza mai mult pana se procesează, dar se procesează!