anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] probleme tehnice la reincarcare prepay

Claudia_7
Junior entuziast
Buna seara! azi dimineata am vrut sa reincarc online cu 5 euro. am facut operatiunea, mi-au retras banii, insa la status reincarcare apare "Esuat". Am sunat si mi s-a spus ca sunt probleme tehnice si se vor rezolva. Am crezut ca dureaza 1 ora 2 si se rezolva, dar au trecut aproape 10 ore si nici o schimbare. A mai intampinat cineva astfel de probleme azi? In cat timp se rezolva? Multumesc
22 Răspunsuri 22

FLo1
#StarMember
Radule, poate aveai prea multe puncte la pinata.... incărcarea nu este posibilă, că trebuie să ți se aloce puncte. ... glumesc. Eu la o plată de factură dacă din obișnuință le efectuez din MyOrange desktop.... ciuciuk puncte la pinata. O fi fost aplicația cu delay, în vacanță de weekend. E ceva normal. De aceea se recomandă a nu lăsa pe weekend sau pe seară probleme urgente. Am pățit-o și eu nu o dată. Altfel, în câteva ore.... se rezolvă singură orice problemă.

Salut, arsradu, In acest moment, nu avem cunoscuta o eroare tehnica a aplicatiei My Orange. Ai incercat sa accesazi contul si de pe un browser?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Hello, Problema nu e accesarea contului. Nici din aplicatie, nici din browser. Problema e de billing. Si nu, nu am incercat sa fac incarcarea din My Orange, versiunea de browser. Iar acum nu mai am nevoie, pentru ca am facut-o deja din aplicatia bancii. De mentionat ca nu s-a modificat nimic pe partea aplicatiei, contul este acelasi, cardul asociat este acelasi. Si da, a mers, din aplicatie, cu alte ocazii. De fapt, asta e prima data cand imi da eroare. De asemenea, e acelasi card/cont cu care s-a facut pana la urma incarcarea (cu succes) din aplicatia bancii. Deci nu e o problema pe partea asta. O sa incerc eventual data viitoare cand se mai intampla, daca se mai intampla. Saaau, daca puteti sa decontati testele, fac teste si din browser, si va anunt care e rezultatul. Dar se prea poate ca problema sa fi fost temporara, sau sa se manifeste doar din aplicatie. Si atunci...nu stiu cat de concludente vor fi rezultatele. Dar va pot ajuta, daca vreti, cu acele teste.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru feedback. Am anunțat deja colegii despre eroarea semnalată de tine și vor testa și ei. Posibil să fi fost o problemă punctuală, izolată.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Mersi frumos, Daniela! 🙂 Da, se prea poate. Acuma, nici nu stiu daca se mai intampla sau nu. Eu am incercat aseara de doua ori consecutiv, tocmai in ideea in care ar fi ceva temporar. Dar...problema temporara poate sa fie cateva secunde, sau zile... Deci, nu stim daca se mai intampla sau nu. Ceea ce ma surprinde un pic este faptul ca nu e cunoscuta deja problema asta. Ceea ce ma face sa cred ca aplicatia nu trimite nimic catre developeri in momentul in care sunt probleme de genul asta. Hint: poate ar trebui facut un sistem de notificare/alertare cand sunt probleme de billing. Asta daca problema e de billing (comunicare cu banca) saaau...de aplicatie (nici nu ajunge sa comunice cu banca, pentru ca eroarea apare inainte de asta). Ma rog, e doar o idee. Ca de obicei, daca e ceva, comunicam. :) Mersi frumos inca o data!
Client Orange

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Hello again. Am incercat mai devreme sa fac incarcarea din My Orange varianta de PC. Si...a mers. Cu cateva mentiuni: 1. flow-ul este diferit. In varianta de PC, treci prin interfata de confirmare a bancii, cu o fereastra pop-up. In aplicatie, iti da doar "incarcarea a esuat", sau "efectuat cu succes". Dar nu mai treci prin pagina aia. Nu stiu daca e intended sau nu, dar asa functioneaza acum. 2. Dupa ce confirmi plata in aplicatia bancii, in acea fereastra, iti apare pentru cateva secunde textul "(bool) true". Nu stiu daca asta inseamna succes sau nu (presupun ca e succes, din moment ce tranzactia a fost ok), dar nu stiu daca e tocmai in regula sa-ti apara boolean=true in fereastra destinata user-ului. :)) Un print probabil ramas de la debugging. 3. fereastra respectiva se inchide automat (de-aia nici n-am apucat sa fac screenshot), si te redirectioneaza catre o pagina cu eroarea: "pagina ceruta nu a fost gasita" (screenshot mai jos) Link-ul paginii este: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/recharge/steps/payment-thank-you?transactionId=[hash]* *Am scos id-ul tranzactiei din link, intrucat nu cred ca e folositor nimanui.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim mult pentru feedback și detalii. Au plecat deja către colegii noștri 🙂

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Buuun! Super! Mersi frumos si eu! Daca e ceva, vorbim. 🙂
Client Orange