anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme la reincarcarea prepay

Mada_2
Junior
Am incarcat contul. Am primit mesaj de confirmare dar in continuare imi cere sa incarc contul pentru a apela.
11 Răspunsuri 11

FaraUnID
Campion certificat
Ai incercat un restart de telefon? Fiind sfarsit de saptamana si ora de varf este posibil ca reincarcarea in sine sa fie procesata ceva mai greu in sistem.

Jay
Campion certificat
Dacă nu ai facut nimic diferit fata de reîncărcarile anterioare si mesajul este acelasi, cred ca ar trebui sa scrii pe chat Djingo, sa vorbesti cu un consultant sa-ti spuna ce s-a intamplat.. ca poate este o eroare undeva..

TheSpecialist
Maestru
Vezi ca nu cumva suma pe care ai încărcat-o sa nu se fi dus pe niște extraopțiuni recurente de internet pe care le-ai activat anterior și astfel sa nu mai rămână nimic pt apeluri. Dacă ai astfel de opțiuni active, în momentul reîncărcării se retine din credit suma necesara activării lor și aceasta suma poate fi egala cu valoarea creditului încărcat. În acest caz trebuie sa reîncarci.

Mada_2
Junior
Am restartat telefonul dar nu a fost nici o schimbare! Am incercat sa iau legatura cu un consultant dar este contra cost si cum nu am credit nu ma poate ajuta!:(

Mada_2
Junior
Am folosit reincarcare cu opțiune directa nu credit!

Jay
Campion certificat
Nu poti vorbi nici pe chat? Stiu ca la cartela exista o limita de 2 apeluri pe luna, gratuit, ma refeream sa scrii pe chat unui consultant.. Scrie din My Orange la contacteaza-ne.. nu vei primi repede raspuns, ca este weekend, dar, poti da toate datele si cand va putea sa răspunda un consultanti vei afla ce s-a intamplat.. Au program zilnic, 09:00-20:00..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Și eu zic să intri în legătură tot de pe Chat Djingo sau din My Orange, secțiunea Contact. Succes!

Razvan
#StarMember
Și eu am reîncărcat vineri un nr prepay direct cu opțiune și s-a reactivat după vreo 1h de la momentul încărcării.

Anca07
#StarMember
Mada, conform pozei atasate de tine, spune ca vei primi optiunea aleasa, iar daca acest lucru nu s-a intamplat, iti recomand sa iei legatura cu cineva de la site-ul de pe care ai efectuat reincarcarea. Daca este altul decat Orange, cu el va trebui sa discuti si nu cu un reprezentant Orange. Daca ai reincarcat de pe site-ul orange sau din contul my orange, atunci poti contacta un reprezentant sa te ajute. Spune-ne daca ai rezolvat problema, te rog!

Mada_2
Junior
Problema a fost rezolvata! Nu stiu exact cum, aseara fiind o ora târzie nu am reusit sa iau legatura cu un consultat dar dimineata am primit mesajele ca optiunea este activata ! Multumesc

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poate a fost vreun bug și s-a remediat între timp! E bine când totul se termină cu bine! Felicitări!