la 01-03-2023 05:23 AM - editat ultima oară la 01-03-2023 12:34 PM de DanielaH
Am facut cererea de trecere de pe abonament(PJ) pe prepay telefonic via serviciul clienti. Mi s-a spus ca trecerea se face incepand cu 1 martie si ca pe factura pe martie va fi o taxa de 5 euro( erau mai multe abonamente deci factura se va emite oricum)
Astazi 1 martie numarul de telefon nu mai este alocat nu pot suna.
Factura se emite abia pe data de 2 pentru a putea achita cei 5 euro + tva credit initial. Citesc ca si conditie ca fara plata facturii nu pot face trecerea, factura ce se emite abia maine.
Eu astazi 1 martie si maine pana emite orange factura ce fac?
Comenzi date la curieri, coduri de ridicare la pachetomat care vin doar pe sms, mobile banking, autentificare 2fa....
Noaptea mintii la orange!!
Abia astept sa ma portez dupa 17 ani!
la 01-03-2023 10:14 AM
S-a facut trecerea automat pana la urma nu am mai apucat sa sun la serviciul clienti. Am primit sms in jurul orei 09:00 cu faptul ca s-a realizat trecerea. In intervalul 02:00-09:00 nu am avut semnal pe SIM. Acum totul pare sa functioneze.
la 01-03-2023 05:31 AM
Salutare!
Cred că trebuie totuși vorbit cu ei, poate e pe undeva vreo încurcătură. Din păcate, văd că în ultimul timp sunt din ceea ce mai multe probleme în societate, nu numai la Orange. Trebuie să te liniștești și să vezi ce soluții sunt.
Baftă!
la 01-03-2023 05:37 AM
Ironic, nu am de pe ce suna 🙂
la 01-03-2023 05:40 AM
la 01-03-2023 06:40 AM
Eu când am trecut de la abonament la prepay a durat jumate de zi pana sa activat nr, am sunat de 5 ori la rel clienti
la 01-03-2023 08:12 AM
Ai primit si un SIM prepay? De obicei asa se face treaba asta. Asta daca nu cumva transfera doar serviciile pe acelasi SIM. Ceea ce eu unul n-am mai intalnit, dar probabil ca se poate.
Ti-as fi recomandat sa suni la ei, dar asa cum ai zis si tu, in mod ironic, nu mai ai de pe ce. :)) Astfel incat iti recomand si eu sa incerci varianta chat-ului Djingo (de pe laptop/pc) cu un click aici.
la 01-03-2023 09:45 AM
Sono bun venit in Comunitate!!!
Neplacuta situatie! Cred ca totusi azi se va rezolva problema ta, nu are legatura cu data de facturare. In mod normal, trecerea se face automat de pe abonament pe prepay si invers, e aceeasi retea, nu e porteaza ceva. Nu se schimba nici SIM-ul, daca nu are probleme cel actual. La tata nu au fost problemele astea, nici cand a trecut de pe prepay pe abonament, nici cand a trecut inapoi pe cartela. Probabil e o sincopa in sistem acum si se va rezolva in cursul zilei. Poti apela si la ajutor pe chatul My Orange.
la 01-03-2023 10:14 AM
S-a facut trecerea automat pana la urma nu am mai apucat sa sun la serviciul clienti. Am primit sms in jurul orei 09:00 cu faptul ca s-a realizat trecerea. In intervalul 02:00-09:00 nu am avut semnal pe SIM. Acum totul pare sa functioneze.
la 01-03-2023 10:59 AM
Mă bucur pentru tine!
la 01-03-2023 10:24 AM
Salut!
Cand se face trecerea (abonament catre prepaid) stiu ca e o perioada de "inactivitate" a cartelei (parca 2-3 ore) cand nu are semnal, dar stiam ca se face noaptea, nu ziua, din motive evidente.
la 01-03-2023 10:29 AM
Cred ca ar fi ajutat mult un sms explicativ inainte de a taia semnalul. "Urmeaza sa fii trecut pe prepay. Operatiunea poate dura pana la x ore, pe parcursul ei nu vei putea beneficia de serviciile orange".
la 01-03-2023 10:33 AM
Asa ar trebui si la portare sa te anunte ca vor fi discreptante in ziua portarii (in sensul ca, desi SIM-ul vechi este inactivat si foloseam SIM-ul noii retele, in continuare se taxeaza vechea retea pe el aproximativ o ora. Am patit-o si acum 5 ani cand am ajuns in Orange, dar si in noiembrie anul trecut in Digi).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor