anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Portare PrePay neefectuata/ eronata

alinutu
Începător
Va salut si va doresc un calduros La multi ani!
As avea o rugaminte la voi in speranta ca poate s-a mai lovit de o problema asemanatoare:
In data de 28.12.20 am facut o portare de pe VDF prepay pe Orange prepay,in speranta ca voi beneficia de oferta Yoxo; am primit un numar provizoriu, iar pe cererea de portare se mentiona ca aceasta va avea loc in data de 31.12.
Pana in data de 3.01.21 nu am primit nicio informare , dar problema cea mare e ca pe cerere am observat ca numarul cartelei sim nu corespunde cu cea inscrisa .
Stiu ca era obligatia mea sa verific si acest lucru, dar eu am verificat doar nr de telefon ce urmeaza a fi portat, dar i-am inmanat agentului cartela sim si credeam ca acesta a fost scris corect.
Totusi avand in vedere ca au fost cateva zile nelucratoare, ma gandesc ca poate mai exista sanse sa se realizeze portarea sau poate ca agentul a luat acea serie din vreo baza speciala, fiindca mi-a mai fost inlocuit sim-ul de catre vechiul operator
As vrea sa stiu ce solutii as avea in acest sens si daca mai merita sa fac demersuri, avand in vedere ca oferta Yoxo se va sfarsi in 4 zile.
Va multumesc
8 Răspunsuri 8

Neaplicabil
E un pic cam tarziu (nu atat din cauza portarii eronate, cat din cauza ca expira oferta YoXo), dar vezi daca se mai poate face ceva in shop-ul in care ai cerut portarea. Verifica si cu persoana respectiva, ca poate totusi e totul corect si iti faci griji degeaba. Zic si eu. :) Trebuie vazut intai daca s-a facut portarea. Daca da, eventual verificat pe cine ai lasat fara semnal (evident, neintentionat), si reparata problema aia, dupa care facut YoXo pe nr tau. Dar depinzi intai de toate de portare. Nu cred ca se poate face nimic pana cand numarul ala nu e in reteaua Orange.

Anonim
Neaplicabil
Trebuia sa primesti SMS-uri de informare deja, din moment ce seria cartelei e trecuta gresit nu se va face nicio portare. Trebuie reluat procesul printr-o cerere noua.

FLo1
#StarMember
Aline lamuresti aspectul portarii care btw nu e din vina ta ci a inteligenței operatorilor Orange iar apoi reincerci partea cu yoxo. Relax, promoția dacă se "termină", atunci Yoxo dispare din peisaj. Deci campania va continua. E doar finalul unei prelungiri înaintea următoarei prelungiri. Nimic nou sub soare. Baftă să rezolvi portarea așa cum dorești.

Razvan
#StarMember
Dacă seria cartelei sim nu corespunde cu numărul de telefon, portarea este refuzată. Este necesar să depui o nouă cerere de portare, care va fi procesată în 3-5 zile.

Vio73
#StarMember
Salutare! E clar că dacă au apărut neconcordanțe, nu se poate realiza portarea. Mergi la acel agent și vorbește cu el, iar împreună se poate rezolva problema, eventual printr-o nouă cerere de portare completată acum corect. Să fie cu noroc!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, alinutu. La mulți ani! Confirmăm și noi ce au menționat membrii comunității, în această situație îți recomandăm să iei legătura cu agentul care s-a ocupat pentru a reface cererea de portare. Te așteptăm în comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

alinutu
Începător
Am reusit pana la urma sa iau legatura cu agentul respectiv, care a modificat cererea de portare. Astazi am primit mesajul de confirmare. Va mulțumesc tuturor pt recomandari si implicarea voastră

DanielaH
Moderator
@alinutu, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.