Va salut si va doresc un calduros La multi ani!
As avea o rugaminte la voi in speranta ca poate s-a mai lovit de o problema asemanatoare:
In data de 28.12.20 am facut o portare de pe VDF prepay pe Orange prepay,in speranta ca voi beneficia de oferta Yoxo; am primit un numar provizoriu, iar pe cererea de portare se mentiona ca aceasta va avea loc in data de 31.12.
Pana in data de 3.01.21 nu am primit nicio informare , dar problema cea mare e ca pe cerere am observat ca numarul cartelei sim nu corespunde cu cea inscrisa .
Stiu ca era obligatia mea sa verific si acest lucru, dar eu am verificat doar nr de telefon ce urmeaza a fi portat, dar i-am inmanat agentului cartela sim si credeam ca acesta a fost scris corect.
Totusi avand in vedere ca au fost cateva zile nelucratoare, ma gandesc ca poate mai exista sanse sa se realizeze portarea sau poate ca agentul a luat acea serie din vreo baza speciala, fiindca mi-a mai fost inlocuit sim-ul de catre vechiul operator
As vrea sa stiu ce solutii as avea in acest sens si daca mai merita sa fac demersuri, avand in vedere ca oferta Yoxo se va sfarsi in 4 zile.
Va multumesc