
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-07-2020 11:30 AM
Buna ziua, nu sunt singurul care a patit asta si vad ca nu se ofera un raspuns la aceasta intrebare.
Cum rezolv sau cum rezolvati disparitia optiunii si creditului ? Ieri optiunea era activa si expira in 24.07.2020 azi nu mai am absolut nimic
Cum rezolv sau cum rezolvati disparitia optiunii si creditului ? Ieri optiunea era activa si expira in 24.07.2020 azi nu mai am absolut nimic
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-07-2020 06:28 PM
Situația a fost remediată.
2 Răspunsuri 2
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-07-2020 11:31 AM
În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Pentru că sunt mai multe topicuri deschise pe acest subiect, îl vom închide pe acesta, dar vom reveni în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat (https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-...).
Mulțumim pentru înțelegere.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-07-2020 06:28 PM
Situația a fost remediată.
