anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Numar Orange PrePay suspendat

osiris19
Junior
Are cineva idee de ce poate fi suspendat un nr prepay aflat in perioada activa?
13 Răspunsuri 13

Jay
Campion certificat
Buna! Ca sa primesti raspunsuri cat mai aproape de realitate ar trebui sa dai mai multe informatii.. Nu poti sa fii apelat? Ce mesaj aude cine te suna? Daca ar fi vorba doar ca nu poti tu suna, ar putea sa nu mai fie creditul activ.. Daca stii ca ai reincarcat recent si ar trebui sa fie activ creditul, atunci numai serviciul clienti iti poate raspunde de ce s-a suspendat numarul, pentru ca ei au acces la contul tau de client.. https://www.orange.ro/contact/

osiris19
Junior
nu merge in nici un fel. daca incerc sa sun eu imi spune ca e suspendat iar cine vrea sa ma sune are un fel de ton de ocupat sau cade legatura fara nici un fel de ton... nu pot suna nici macar la 300 sa aflu de ce e suspendat

Jay
Campion certificat
Esti plecat din tara? Ca daca ai folosit resursele mai mult in afara tarii decat in tara, in ultimele 4 luni, poate fi si asta un motiv.. Poti incerca pe chat Djingo din contul tau My Orange, sa vorbesti cu un consultant..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Poți pune o întrebare și pe Chat Djingo sau din My Orange, secțiunea Contact sau chat-ul de acolo și poți afla cum stau lucrurile la modul concret. Succes!

osiris19
Junior
nu sunt plecat din tara, abia daca folosesc cartela. azi am dat mai multe SMS-uri pentru ca trebuia sa anunt mai multa lume asupra unui eveniment. ulterior m-am pricopsit cu suspendarea asta. probabil nu are nici o legatura de asta incerc sa aflu ce se intampla.

Jay
Campion certificat
Ba poate avea legatura.. daca au fost foarte multe mesaje, cel mai probabil din acest motiv a fost suspendat.. A mai fost un topic asemanator in comunitate..

osiris19
Junior
dar au fost aproximativ 120 SMS-uri. deci nu cred ca am sarit calul cu asta. si nu am depasit numarul sms-urilor incluse in oferta. chiar daca ar fi fost de 10 ori pe atata tot ma incadram in numarul SMS-urilor incluse in oferta

Jay
Campion certificat
Te va lamuri serviciul clienti, dar, sigur de aici este problema, multe sms-uri intr-un timp scurt, plus ca daca au fost mai lungi, poate ai depasit 120, cat stii tu ca ar fi fost.. am gasit topicul, vezi daca te ajuta vreo informatie, il ai in link.. Conform raspunsului oferit, la final, de initiator, poti ridica restrictionarea cu CI-ul deci, inteleg ca a fost intr-un shop.. https://comunitate.orange.ro/questions/2326328-obtin-deblocarea-sim-restrictionare-motiv-tcg

osiris19
Junior
in fine, sper sa aflu care e cauza dar daca reusesc sa imi recuperez numarul, jur ca nici platit nu ma mai intorc in reteaua asta. am numere din aproape toate retelele, insa doar la orange am avut neplaceri. doar orange tarifeaza redirectionarile la abonament si doar la orange beneficiile incluse intr-o oferta nu le poti folosi cum crezi de cuviinta. sunt totusi curios daca nu as folosi deloc intr-o luna beneficiile (tin telefonul inchis) imi primesc banii inapoi de pe optiunea nefolosita?

Razvan
#StarMember
Așa cum ai precizat, ai trimis multe sms-uri într-un interval scurt de timp sau mai multe decât trimite-ai deobicei. AI a detectat ceva suspect în activitatea și ți-a blocat numărul. Pentru dezactivare, este posibil să mergi într-un magazin Orange și să completezi o declarație că folosești numărul în scop personal, la care vei atașa și o copie după CI. Acum nu știu dacă acești pași sunt posibili și online.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@osiris19 ai reușit să afli ce s-a întâmplat? Te așteptăm să ne povestești.

osiris19
Junior
Da, am și rezolvat problema. Numărul e din nou activ. Vroiam să anunț un eveniment prin SMS, am selectată lista de destinatari și am dat send la toți. Am zis sa nu stau sa trimit fiecare SMS în parte. Se pare că există un sistem automat care urmărește numărul de SMS raportat la perioada de transmitere. Numărul e blocat automat de acel sistem. Mi se pare o prostie faptul că nu mai poți suna nici măcar la serviciul clienți să afli ce se întâmplă. O prostie și mai mare e faptul că nu primești nici o notificare/atenționare inainte de a fi suspendat numărul. Rezolvarea a constat într-o declarație trimisa prin mail la serviciul clienți, cum că folosesc serviciile Orange strict in scop personal, nu fac marketing sau alte forme de publicitate. Oricum mi se părea normal sa fii avizat asupra celor întâmplate și nu să îți suspende numărul fara explicații sau posibilitatea de a primi informații.

Neaplicabil
Cu toate ca inteleg restrictia in sine (anti-spam/marketing), si eu consider ca un anunt prealabil ar fi ajutat foarte mult in clarificarea situatiei. Si nici nu cred ca e greu de implementat. Din pacate, asta nu e singura situatie in care acest sistem automat ia decizii nu tocmai ok de unul singur si fara sa anunte in prealabil. Cred ca se putea seta frumos o notificare catre sender in momentul in care ajunge la 80 de sms-uri de exemplu intr-un interval de X ore/minute/whatever. Nu stiu exact la cat e setata limita respectiva, dar daca e sa zicem la 100, ar fi dragut daca ar putea intrerupe trimiterea mesajelor pe la 80 si sa primesti un mesaj automat cu ceva de genul: "Ati trimis un nr foarte mare de mesaje intr-un timp foarte scurt. La 100 de mesaje, contul dvs va fi suspendat. Pentru mai multe informatii, contactati Relatii cu Clientii". Asta presupune evident ca se va lasa deschis accesul la Relatii Clienti. 🙂 E doar o idee. Dar o idee care ar putea salva cativa clienti nemultumiti.