
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2021 02:03 PM
Buna ziua, am incercat sa reancarc cartela pre pay cu optiunea 5 euro net (10 Gb + 50 Gb bonus), selectez optiunea , nr de telefon, plata cu card, introduc datele necesare iar urmatoarea fereastra micuta unde ar trebui sa introduc o parola si codul ce imi este trimis pe telefon are campurile dezactivate (BRD).Mentionez ca fac acest lucru de cativa ani fara probleme.Situatia s-a repetat si in ianuarie 2021, fiind nevoit sa incarc de pe un site tert, dar de atunci si pana azi nu au mai fost probleme.Pentru plati on line am configurarea facuta, de cand cu noile reglementari introduse, de la inceputul anului 2021 si pana acum achizitionand diverse produse fara probleme.Cum rezolv aceasta situatie? Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2021 03:21 PM
Multumesc pentru raspuns. Am incercat din nou si am reusit sa platesc, am dezactivat AdBlockerul si am dat un Refresh (F5) la pagina. Mi-au venit si mesajele pe telefon, e totul ok. Mentionez ca inainte de refresh acea mica fereastra ce apare cu campurile dezactivate arata ca si cum utilizatorul nu are update pentru plati on line, respectiv acea noua parola personala si ultimele 6 cifre din CNP. Dupa refresh fereastra se modifica, aparand cu mai putine campuri (de data asta active), doar parola personala, selectarea numarului de telefon pt trimitere cod si camp pt codul trimis pe telefon. O alta solutie ar fi utilizarea altui browser de internet (netestat de mine, momentan folosesc Chrome) Scuze pt. un raspuns asa de lung si prescurtari. Sper sa ajute si pe altcineva.
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2021 02:42 PM
Buna. Poate e un raspuns prea simplu, insa, la fel am patit si eu acum 2 luni si trebuia actualizata aplicatia. Incearca te rog si vezi daca e actualizata, daca nu fa-i update, si mai incearca inca o data. Revino si spune-ne daca ai reusit. Am facut si eu un test acum si merge, deci nu e de la aplicatia My Orange.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2021 03:21 PM
Multumesc pentru raspuns. Am incercat din nou si am reusit sa platesc, am dezactivat AdBlockerul si am dat un Refresh (F5) la pagina. Mi-au venit si mesajele pe telefon, e totul ok. Mentionez ca inainte de refresh acea mica fereastra ce apare cu campurile dezactivate arata ca si cum utilizatorul nu are update pentru plati on line, respectiv acea noua parola personala si ultimele 6 cifre din CNP. Dupa refresh fereastra se modifica, aparand cu mai putine campuri (de data asta active), doar parola personala, selectarea numarului de telefon pt trimitere cod si camp pt codul trimis pe telefon. O alta solutie ar fi utilizarea altui browser de internet (netestat de mine, momentan folosesc Chrome) Scuze pt. un raspuns asa de lung si prescurtari. Sper sa ajute si pe altcineva.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2021 09:56 PM
Super! Ma bucur ca ai reusit:)

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-03-2021 06:03 AM
Mai face figuri și aplicația My BRD, am pățit și eu de mai multe ori!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-03-2021 11:25 AM
@Jean ValJean, mulțumim pentru update și te ai așteptăm în Comunitate.
Am marcat noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri.
