anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot plati contravaloarea reincarcarii!!

Jean_ValJean
Începător
Buna ziua, am incercat sa reancarc cartela pre pay cu optiunea 5 euro net (10 Gb + 50 Gb bonus), selectez optiunea , nr de telefon, plata cu card, introduc datele necesare iar urmatoarea fereastra micuta unde ar trebui sa introduc o parola si codul ce imi este trimis pe telefon are campurile dezactivate (BRD).Mentionez ca fac acest lucru de cativa ani fara probleme.Situatia s-a repetat si in ianuarie 2021, fiind nevoit sa incarc de pe un site tert, dar de atunci si pana azi nu au mai fost probleme.Pentru plati on line am configurarea facuta, de cand cu noile reglementari introduse, de la inceputul anului 2021 si pana acum achizitionand diverse produse fara probleme.Cum rezolv aceasta situatie? Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Jean_ValJean
Începător
Multumesc pentru raspuns. Am incercat din nou si am reusit sa platesc, am dezactivat AdBlockerul si am dat un Refresh (F5) la pagina. Mi-au venit si mesajele pe telefon, e totul ok. Mentionez ca inainte de refresh acea mica fereastra ce apare cu campurile dezactivate arata ca si cum utilizatorul nu are update pentru plati on line, respectiv acea noua parola personala si ultimele 6 cifre din CNP. Dupa refresh fereastra se modifica, aparand cu mai putine campuri (de data asta active), doar parola personala, selectarea numarului de telefon pt trimitere cod si camp pt codul trimis pe telefon. O alta solutie ar fi utilizarea altui browser de internet (netestat de mine, momentan folosesc Chrome) Scuze pt. un raspuns asa de lung si prescurtari. Sper sa ajute si pe altcineva.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Anca07
#StarMember
Buna. Poate e un raspuns prea simplu, insa, la fel am patit si eu acum 2 luni si trebuia actualizata aplicatia. Incearca te rog si vezi daca e actualizata, daca nu fa-i update, si mai incearca inca o data. Revino si spune-ne daca ai reusit. Am facut si eu un test acum si merge, deci nu e de la aplicatia My Orange.

Jean_ValJean
Începător
Multumesc pentru raspuns. Am incercat din nou si am reusit sa platesc, am dezactivat AdBlockerul si am dat un Refresh (F5) la pagina. Mi-au venit si mesajele pe telefon, e totul ok. Mentionez ca inainte de refresh acea mica fereastra ce apare cu campurile dezactivate arata ca si cum utilizatorul nu are update pentru plati on line, respectiv acea noua parola personala si ultimele 6 cifre din CNP. Dupa refresh fereastra se modifica, aparand cu mai putine campuri (de data asta active), doar parola personala, selectarea numarului de telefon pt trimitere cod si camp pt codul trimis pe telefon. O alta solutie ar fi utilizarea altui browser de internet (netestat de mine, momentan folosesc Chrome) Scuze pt. un raspuns asa de lung si prescurtari. Sper sa ajute si pe altcineva.

Anca07
#StarMember
Super! Ma bucur ca ai reusit:)

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mai face figuri și aplicația My BRD, am pățit și eu de mai multe ori!

DanielaH
Moderator
@Jean ValJean, mulțumim pentru update și te ai așteptăm în Comunitate. Am marcat noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri.