anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu ma pot loga in contul MyOrange pentru premiile BonusPocus

Alex914
Junior

Dupa terminarea jocului imi arata sa ma loghez in contul MyOrange dar imi reia jocul de la inceput in aplicatie

IMG_3823.png

23 Răspunsuri 23

Anonim
Neaplicabil

Încearcă să închizi aplicația și apoi o deschizi din nou.

După un anumit timp ești delogat.

Alex914
Junior

Am si dezinstalat-o dar tot asa face

Alex914
Junior

In aplicatie sunt logat dar tot imi cere sa intru in cont dupa terminarea jocului

FLo1
#StarMember

@Alex914: Pentru a nu mai avea astfel de probleme, conectează-te mai întâi la contul tău MyOrange, iar ulterior accesezi din aplicație secțiunea ”Bonus Pocus”. Dacă vrei, deși parcă nu e la fel de cursiv, poți accesa contul tău MyOrange dintr-un browser și să accesezi Bonus Pocus de acolo, bineînțeles, fiind conectat la contul tău MyOrange. Succes la divertisment! 😉

Am incercat si asta dar nu functioneaza, in browser nu am incercat. Optiuni cadou parca doar din aplicatie se pot castiga.

Anonim
Neaplicabil

Ai incercat sa te deloghezi din cont aplicație și apoi să te reloghezi.

Da dar degeaba...

Anonim
Neaplicabil

Ai un singur cont?

Da cu un singur numar

Anonim
Neaplicabil

Și nu ai disponibil un alt telefon pe care sa instalezi aplicația.

Pentru a putea elimina posibilitatea unei incompatibilitati între aplicație și soft telefon.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai incercat și cu un restart la telefon? Poate să agațe ceva! 

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Alex914, s-a rezolvat situația?

Nu, posibil sa fie din cauza ca e cont nou creat.

Anonim
Neaplicabil

Nu cred că e problema că e cont nou.

Daca vrei poți șterge contul și apoi îți poți crea unul nou cu o alta adresa de email.