anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Notificarile prin sms legate de expirarea optiunii PrePay nu se mai trimit ?

GeorgeM
Junior
Salutare. Este prima luna in care nu sunt notificat prin SMS referitor la expirarea optiunii PrePay. Mi se pare un lucru foarte util. Primeam pana acum un SMS cu 3 zile si cu 1 zi inainte de expirare, si reincarcam, online sau din aplicatie. Sotia nu mai primeste de 3 luni aceste notificari. Am vorbit in 3 randuri la 300, si am fost si in Shop si nimeni nu stie de ce nu se mai trimit. La primul apel la 300, pentru numarul sotiei, i s-a spus ca "nu exista aceste notificari". La al doilea "aveti o problema cu cartela SIM". In Shop au spus ca nu e nici o problema si sa facem "sesizare pe cont". Evident, raspunsul a fost sec : "aceste notificari se primesc doar pentru optiunile recurente" . Nici unul dintre noi nu a avut vreodata vreo optiune recurenta (nici nu exista). Astazi, cu un nou consultant, mi s-a spus ca intr-adevar aceste sms-uri se trimit, doar ca "au fost multe probleme pe PrePay in perioada aceasta" si ca notificarile ar trebui sa revina, dar doar in cazul in care se incarca cu credit, si abia apoi cu optiune la *100#. E chiar asa un mister, dupa ce peste 10 ani in retea, am primit aceste notificari ?
1 Soluţie acceptată‚

Salut!

Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere!

In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii.

 

Update: situația a fost remediată în 12 febr. 2020

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

GeorgeM
Junior
De obicei ma uit in aplicatia MyOrange, pe android, si acolo, mai nou, arata si valabilitatea optiunii. Dar, as dori sms-urile inapoi, mi se pareau foarte utile, incarcam imediat ce le primeam. Observ ca raspunsul oficial este ca sunt probleme! Deci am avut dreptate, mesajele nu trebuiau sa inceteze sa vina. Asteptam remedierea!

Romeo_
Senior certificat
Ba da George,eu primesc cate 2-3 mesaje inainte sa expire optiunea.Poate e o eroare de sistem dar sunt sigur ca se va remedia acum ca ai semnalat.

GeorgeM
Junior
Chiar sper sincer ca se va rezolva. De cand au inceput sa implementeze noul site, sunt erori pe unele pagini. Cel mai probabil si noul sistem are hibe, dar dureaza de ceva timp. De ce ai strica ceva ce functioneaza.... ?

Vio73
#StarMember
Poate e ceva în neregulă la tine, George! Contactează-i prin Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea Contact) sau pe alte căi de comunicare și vezi ce zic. Succes!

Razvan
#StarMember
Probabil după crăciun, departamentul tehnic va remedia și aceste erori care au apărut la o parte din clienții prepay.

Anonim
Neaplicabil
Eu le primesc cu trei zile înainte să expire. Probabil a fost o eroare de sistem.

Jay
Campion certificat
Deja a răspuns Orange Assistant ca sunt probleme cu unii utilizatori Prepay care au fost mutați pe o alta platforma.. si ca se lucreaza la remedierea situației..

Vio73
#StarMember
Ai dreptate! Scuze, eu nici n-am observat!

Vrajitoarea
Cunoscător
Si la mine apare uneori aceasta problema, dar eu am asociat-o cu suprapunerea unor incarcari, adica la un moment dat aveam nevoie de roaming si am activat o optiune de 10 euro in timp ce era activa o alta optiune de 6 sau 5 euro. In acelasi timp am setata in cont o reactivare automata pentru o optiune, dar pe care nu o utilizez mai nou, ci reincarc direct cu optiune de pe abonamentul sotului, nu cu credit cum faceam inainte. Sincer, am crezut ca astea l-au dat peste cap 🙂

Razvan
#StarMember
Tocmai am primit un sms de informare pe un sim prepay activat luna trecuta.

GeorgeM
Junior
Ce e interesant este ca iti spune ca optiunea se va reactiva automat, daca ai suficient credit. Nu am mai intalnit asemenea mesaje de multi ani. Deci pe " noua platforma" cu probleme, cine are cartela nou activata primeste notificari pentru reactivare, cine are cartela veche nu, sau doar e notificat de expirare.