la 23-12-2019 02:08 PM
la 23-12-2019 03:41 PM
Salut!
Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere!
In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii.
Update: situația a fost remediată în 12 febr. 2020
la 23-12-2019 02:20 PM
la 23-12-2019 02:32 PM
la 23-12-2019 02:35 PM
la 23-12-2019 02:39 PM
la 23-12-2019 02:40 PM
la 23-12-2019 02:43 PM
la 23-12-2019 02:44 PM
la 23-12-2019 02:49 PM
la 23-12-2019 03:14 PM
la 23-12-2019 03:27 PM
la 23-12-2019 03:37 PM
la 23-12-2019 03:41 PM
Salut!
Aceasta situatie se manifesta pentru o parte dintre utilizatorii PrePay ce au fost migrati pe o noua platforma de servicii.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca se afla in atentia colegilor din departamentul Tehnic, pentru remediere!
In mod alternativ iti recomandam sa accesezi contul online sau serviciul Info Credit pentru detalii despre valabilitatea optiunii.
Update: situația a fost remediată în 12 febr. 2020
la 26-03-2023 12:06 PM
Buna ziua! Si eu am început sa am aceasta problema cu mesajele de vreo 2 luni si chiar m-ar ajuta sa primesc in continuare mesajele legate de expirarea ofertei. Ce pot face sa le primesc in continuare? Mulțumesc, o zi frumoasa!
la 23-12-2019 04:11 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor