Hadeti sa privim lucrurile dincolo de gard, astfel incat sa putem vedea si elefantul din incapare.
Ieri, in urma cu cca 22 ore a fost deschis primul topic pe aceasta tema https://comunitate.orange.ro/questions/2388494-credit-disparut La momentul acesta cred ca sunt cca 10 topicuri (deschise in mai putin de 24 de ore) care semnaleaza fix aceeasi problema: CREDIT DISPARUT sau OPTIUNE DEZACTIVATA.
In tot acest timp Orange latra obsesiv, mecanic si stereotip la clientii sai "Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus"
Alo, @Orange Romania, au trecut aproape 24 de ore, timp in care "o parte din clienții PrePay" nu pot efectua apeluri, nu pot trimite SMS, nu pot accesa internetul si asta din cazura unui Dorel de la IT. Acu' se vede elefantul din incapere?
"o parte din clienții PrePay" sunt persoane varstnice, persoane cu nevoi speciale, persoane imobilizate la pat si pentru care telefonul mobil este vital. Cat inseamna " într-un timp cât mai redus" ca eu unul sunt satul de "timplul redus" al prestatorilor de servicii din Romania?