anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi-au dispărut minutele și nu pot suna, după 7 zile de la activare oferta

Axel_1
Începător
Mi-au dezactivat opțiunea după 7 zile de la activare ....a mai pățit cineva asta ?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

oana_8
Junior
La mine nu, tot nu arata optiunea la apel Info credit (si-mi ia din credit pentru orice activitate inclusa in optiune...)

Tony_3
Junior
nici la mine nu s-a remediat inca problema

oana_8
Junior
'Timpul cat mai redus' mai dureaza..pana maine, pana la sfarsitul lunii, pana la sfarsitul anului, oricare din cele 3?

FLo1
#StarMember
Intr-o zi faina cu soare / Ruleta ORANGE s-a-nvartit / Si pe cativa la-ntamplare / Unde-i durea i-a nimerit. /// Si i-a lasat fara resurse / Subit, pe loc, neasteptat / Pe cand faceau planuri din burse / Intr-o vacanta sa fi plecat. /// Dar orice ar mai fi-ncercat / Situatia nu s-a remediat / Si-au asteptat precum la loterie / Norocul lor ca sa le vie. /// Intr-un tarziu, dupa indelunga asteptare / Agitatie, intrebari fara o rezolvare / Se-aude totusi si o ultima strigare / Spre cei ce-au stat ore cu ochii-n soare. /// Si la apel cu totii s-au pus pe incercat / Situatia defectului daca s-a remediat / Si-ngraba zvonul ca si-a revenit / Peste tot in Orange a fost raspandit. /// Nu luati adevar cele de mai sus / Daca pe incercat voi inca nu v-ati pus / Dar dac-aveti vreo veste indata s-o aflam / C-aici suntem cu totii sa comunicam.

danielmake
Începător
@DanielaH - s-a rezolvat. Totusi a durat o zi intreaga ceea ce este rusinos

DoinaC
Junior
Ba NU s-a rezolvat la mine!!!

PatriciaD
Începător
Nici la mine nu s-a rezolvat, urmează sa verific din nou mâine dimineață.

FLo1
#StarMember
@celor cu problema netemediata: Mai insistati si faceti-va auziti. Doar asa vi se va cunoaste problema.

oana_8
Junior
Problema este cunoscuta, atat doar ca prefera sa faca ceea stiu-s-o ignore si sa nu furnizeze serviciul pentru care s-a platit! @DanielaH-Este rusinos ca INCA mai exista problema, desi n-o recunoasteti!!!!! Este FURT!!!!!

urascorage
Începător
mama a ramas fara 2000 de minute in mai putin de 1 luna..... Serios? Chiar sa cred asa ceva? A vorbit mama la 65 de ani 33 de ore in 25 de zile? in afara retelei?

DanielaH
Moderator
Salut, urascorage! Recomandarea noastră este să verificați factura detaliată sau desfășurătorul convorbirilor din contul My Orange pentru a vedea cum s-au consumat cele 2000 de minute.