la 13-09-2025 07:13 PM - editat ultima oară la 15-09-2025 01:25 PM de DanielaH
Am realizat o încărcare de 5 euro și aplicația mi a luat banii pentru 3 ! Ați întâmpinat așa ceva? Eu îmi pierd încrederea în Orange... Acum aștept să mi de-a banii înapoi..
14-09-2025 05:12 AM - editat 14-09-2025 05:13 AM
Salutare!
Ia legătura cu ei, dacă nu ai făcut-o deja să ți se dea banii înapoi și să faci altă reîncărcare. Probabil că nu a funcționat ceva corect, lucru regretabil, dar se poate întâmpla, din păcate.
Baftă!
14-09-2025 09:42 AM - editat 14-09-2025 09:48 AM
Salutare!
Nu am întâmpinat o astfel de situație la Orange, însă sa întâmplat la un alt furnizor.
Contactează serviciul clienți telefonic sau prin chatul din aplicație (cere transfer către un operator uman) și atașează poze cu tranzacțiile efectuate.
la 15-09-2025 12:55 PM
S-a rezolvat ,am insistat si s-au anulat din cont cele 2 plati efectuate in plus! Din pacate nu mi s-a dat un raspuns cu explicatii in legatura cu ce s-a intamplat. Am scos cardul din aplicatie si nu voi mai face plati din aplicatia Orange. Pot fi si erori,nu exclud ,dar trebuie sa primesti explicatii.
la 15-09-2025 01:24 PM
Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback! Te mai așteptăm în Comunitate.
la 15-09-2025 11:55 AM
@Luminitabroasca, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?
la 15-09-2025 12:53 PM
Buna, da, s-a rezolvat ,am insistat si s-au anulat din cont cele 2 plati efectuate in plus! Din pacate nu mi s-a dat un raspuns cu explicatii in legatura cu ce s-a intamplat. Am scos cardul din aplicatie si nu voi mai face plati din aplicatia Orange. Pot fi si erori,nu exclud ,dar trebuie sa primesti explicatii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor