anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce orange nu imi recunoaste resursele?

George_27
Începător
Am o optiune activa de 5euro cu minute achizitionata direct din ING homebank. Astazi este 7.7.2020, optiunea fiind activa pana pe 23.07.2020. Din acea optiune am consumat doar internetul si vreo 20 de minute din alte retele. Problema este ca daca apelez un numar de orange, robotul imi spune sa imi reincarc cartela. Cum este posibil asa ceva? In conditiile in care am nelimitat in retea. Aseara am verificat creditul, la 333, si totul era ok. In aceasta dimineata primesc mesaj ca nu mai am nimic. Cum???? Trebuia sa fie valid pana pe 23.07.2020, nu pana ieri. Am sunat la relatii cu clientii, si astept de 40 de minute sa intru in legatura cu cineva, insa nimanui nu-I pasa. Proaste servicii…
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@George, situația a fost remediata. Ne poți confirma, te rog, dacă acum poți folosi resursele din opțiune? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator
În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă. Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus. Pentru că sunt mai multe topicuri deschise pe acest subiect, îl vom închide pe acesta, dar vom reveni în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat (https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-...).

DanielaH
Moderator
@George, situația a fost remediata. Ne poți confirma, te rog, dacă acum poți folosi resursele din opțiune? Mulțumim.