O singura problema am cu toata chestia asta: comunicarea. Anunta! Daca nu e o avarie spontana cauzata de surse externe, si e vorba de mentenanta programata, se poate anunta in avans. Si chiar daca e o chestie de rutina, si nu te astepti sa pice niciunul dintre serviciile critice, ANUNTA! Pentru ca se poate ca acea chestie de rutina sa iti ia mai mult decat ai preconizat, sa apara complicatii, si sa cauzeze neplaceri mult mai mari. Si da, frumos ar fi ca lucrarile astea sa se faca atunci cand e trafic minim pe retea.
Ca exemplu, se poate da un mesaj de genul:
"Dragi clienti, pe data de...avem planificate cateva lucrari de mentenanta in intervalul orar.... care ar putea sa afecteze functionalitatea serviciilor:... Nu preconizam sa fie afectate serviciile de voce, dar intrucat acest lucru se poate intampla, ne cerem scuze in avans pentru neplacerile create. Va asiguram ca incercam sa remediem situatia cat mai repede."
Asa ceva ar trebui sa primim cu totii cand exista lucrari de mentenanta. In felul asta, putem sa ne mutam macar o parte dintre apelurile si chestiile pe care le aveam de facut in intervalul respectiv, in restul zilei. Nu e o problema. Lucrarile de mentenanta sunt absolut normale. Ceea ce nu e normal e lipsa de comunicare. Si mi se pare hilar venind din partea unei companii care cu asta se ocupa.
Client Orange