anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu am net daca am reincarcat cu optiunea de 5 euro?

Sebiii66458
Începător
Am reincarcat ca de obicei cu optiunea de 5 euro apeland la *100# cu optiunea cu minute de 5 e, dar nu am primit internet. Daca activez date mobile si dezactivez wifi ul nu merge internetul.
5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
@Sebiii: Bun venit in Comunitate. La incarcarea cu optiunea cu minute de 5€ ai primit mesaj SMS de confirmare a incarcarii? Daca da, incearca un restart telefon. Daca tot nu merg datele mobile apeleaza la serviciul clienti: apel la 300 sau chat Djingo de pe www.orange.ro. Apelarea/primirea apelurilor este functionala? Daca nu ai primit SMS de confirmare apeleaza direct la serviciul clienti. Revino pe topic daca sunt modificari ale stadiului problemei.

Anca07
#StarMember
Salut Sebi. Am observat si eu ca reincarcarea directa cu o extraoptiune dureaza mai mult decat daca incarci credit si apoi iti activezi tu o extraoptiune. Revino cu detalii si ne spune daca e ok totul. Daca nu, iti recomand sa contactezi serviciul clienti.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare și bun venit in Comunitate! Sunt momente când încărcările/confirmările durează mai mult și asta se întâmplă mai ales noaptea sau în weekend. Așteaptă până dimineața și vezi ce se întâmplă, iar dacă lucrurile nu sunt în regulă, apelează la Serviciul Clienți prin Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact, etc. Succes!

Sebiii66458
Începător
Acum totul este bine.

DanielaH
Moderator
Sebiii66458, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback. Ne spui, te rog, și ce se întâmplase de fapt?