la 19-06-2024 10:06 PM - editat ultima oară la 04-07-2024 10:57 AM de MihaelaA
Am activat online optiunea de 5E insa in momentul in care incerc sa activez datele pentru 4g acesta nu apare doar acel h+. Pana acum nu am intampinat aceasta problema.
Am pus in telefonul meu o alta cartela iar aceea functioneaza in 4g. Problema telefonului am eliminat-o.
Care sunt pasii necesari pentru solutionare?
la 20-06-2024 11:18 AM
Da cartela era problema, am fost la un partener orange si am schimbat cartela . Functioneaza foarte bine acum! Multumesc tuturor! 😊
19-06-2024 10:17 PM - editat 19-06-2024 10:17 PM
Buna,
Cealaltă cartela era tot Orange.
Ai eliminat și posibilitatea semnalului slab în zona?
la 19-06-2024 10:31 PM
Da era tot prepay orange. E posibil semnalul zonei. Mai astep si revin cu update
la 19-06-2024 11:04 PM
Atunci nu e problema de semnal, nici de telefon. Inseamna ca problemae la SIM.
la 19-06-2024 11:34 PM
@Monica18: Ai activat opțiunea cu resurse sau cu credit? Ce scrie în SMS-ul primit de la Orange ca și confirmare? Sau poți verifica în MyOrange. Ideea este că ”4G” va apărea doar dacă ai activat opțiunea cu resurse (nu cu credit), adică să ai opțiune activată pe cont. Bineînțeles, exclud că ai avea din setări restricționat SIM-ul la 3G (adică fără 4G).
la 20-06-2024 07:16 AM
la 20-06-2024 07:25 AM
Sa înțeleg că nu ai primit SMS de confirmare activare opțiune 5E.
la 19-06-2024 11:39 PM
Buna Monica,
Eu personal am intampinat probleme cu semnalul Orange astazi, ba chiar la un moment dat nu aveam deloc date mobile. A fost undeva dupa ora 18, si din pacate a durat destul de mult pana am reusit sa folosesc datele mobile.
Nu stiu in ce zona/oras locuiesti, dar poate a fost o problema in anumite locatii cu semnalul.
Incearca din nou, si vezi daca e ok.
Totodata, poti cere pe chatul cu djingo resetarea parametrilor de pe contul tau, restart telefon, si apoi sa incerci din nou. Accesul la Djingo, se face de AICI.
Seara faina!🌙
la 20-06-2024 07:19 AM
Mureş/Sãrmaşu, ideea este ca alte cartele functioneaza pe 4g fara probleme, tot prepay si tot orange.
la 20-06-2024 08:05 AM
Buna Monica,
Multumesc pentru ca ai revenit in comunitate si cu alte detalii!
Da, deci alte cartele functioneaza, dar aceasta nu. Asta inseamna ca telefonul e ok, deci e cartela. Incearca sa iei legatura pe chatul Djingo cu un operator sa iti faca o resetare a parametrilor, si apoi sa dai un restart la telefon, si sa incerci din nou.
Zi cu soare!🌞
la 20-06-2024 11:18 AM
Da cartela era problema, am fost la un partener orange si am schimbat cartela . Functioneaza foarte bine acum! Multumesc tuturor! 😊
la 20-06-2024 12:26 PM
Super! Ma bucur ca s-a rezolvat problema!
De asemeni, multumiri pentru ca ai revenit in comunitate sa ne impartasesti acest lucru!
Zi cu soare!🌞
la 20-06-2024 06:21 AM
Salutare!
Este posibil să nu se fi activat opțiunea respectivă. Trebuie să te uiți dacă ai primit sms de confirmare. Pentru că dacă nu ai primit acel sms, nu s-a activat și nu ai activ 4g pe sim.
Sigur, mai există posibilitatea să fie probleme la tine în zonă cu rețeaua și atunci e explicabil.
Verifică și revino cu detalii!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor