anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am jucat Bonus Pocus dar nu am primit internet bonus

Costil
Începător

Bună, am jucat jocul Bonus Pocus dar nu am primit inernet bonus, dece? Mulțumesc

9 Răspunsuri 9

svetalex
Maestru

Salut! Bonusurile de intenet pot fi folosite național cu o opțiune activă de minimum 5 € credit, iar în roaming cu o opțiune activă de minimum 12 € credit. verifică dacă îndeplinești criteriile de acordare de mai jos:

Poți câștiga un premiu dacă ești client Orange PrePay, ai finalizat jocul și ai strâns numărul de puncte necesar.
La finalul jocului se va afișa în mod aleator unul dintre cele 2 premii puse în joc pe site sau unul dintre cele 5 premii disponibile în My Orange.
Premiul va putea fi activat pe un număr de telefon PrePay și va putea fi folosit numai după primirea SMS-ului de confirmare a activării.
Opțiunile oferite prin BonusPocus sunt compatibile cu orice opțiune existentă pe acel număr PrePay. Activarea serviciului de roaming cu consum din credit va duce la dezactivarea automată a opțiunilor oferite prin PrePay BonusPocus și la pierderea beneficiilor.
Beneficiile primite ca premiu poti fi activate pe un singur număr PrePay sau pe numere PrePay diferite.

Fiecare tip de premiu se va putea activa/aloca pe un numarul PrePay o singură dată în perioada Campaniei. Prin excepție:

  • opțiunea de 6 euro credit acordată gratuit pentru o perioadă de 12 luni se poate aloca/activa o singură dată pe un număr PrePay în perioada de valabilitate de 12 luni.
  • bonusul de 1000 GB net la viteze 5G, valabil 1 an (365 zile), se poate activa o singură dată pe un număr PrePay în perioada de valabilitate de 365 de zile.
  • Bonusurile de intenet, cu valabilitate de 30/90 de zile sau de 365 de zile, pot fi folosite național cu o opțiune activă de minimum 5 € credit, iar în roaming cu o opțiune activă de minimum 12 € credit, în limita de date disponibile în roaming SEE și conform Politicii de utilizare rezonabilă. Acestea.vor fi consumate ultimele, dupa beneficiile incluse in optiunile de baza, dupa primirea SMS-ului de confirmare a activarii. Bonusurile se vor consuma in ordinea duratei lor de valabilitate - cele cu valabilitatea cea mai mica se vor consuma primele. Bonusurile nu pot fi folosite cu o opƫiune din categoria Design Your Offer.
  • Bonusurile nu prelungesc perioada activă sau perioada de grație.
  • Poți verifica beneficiile disponibile în aplicația My Orange sau prin apel la 333.
 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Urmărește cu atenție toate detaliile jocului, care sunt aici (inclusiv la întrebări frecvente, mai jos în pagină):

https://www.orange.ro/prepay/bonus-pocus/

Vezi să nu îți scape ceva!

Baftă!

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@Costil: "Nu ai primit" sau nu a fost alocat acest bonus? Ca orice bonificație, aceasta se poate folosi doar cu o opțiune de minim 5euro activă pe contul respectiv.  Verifică situația din nou și te așteptăm cu informații actualizate. Numai bine. 

Am rezolvat, am primit bonusul , mulțumesc 

Anonim
Neaplicabil

Mă bucur că sa rezolvat.

O zi faina!

Caterina157
Începător

Pt că sunt șnapani, promit multe da vedem ciuciu, la fel și cu yoxo, m.au inebuniti cu trecerea de pe cartela pe yoxo dar multi se plâng.

Anonim
Neaplicabil

Este adevărat că se mai produc și erori însă premiile se acorda conform regulamentului.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Alternativ poți strânge puncte pentru a câștiga premii prin campania Pinata.

Ai o opțiune activa?

Bonusul a fost alocat unui număr (ai primit confirmarea prin SMS)?

GB apar la resurse?

Mai multe detalii ar fi de mare ajutor.

O seara frumoasa!

DanielaH
Moderator

@Costil, ai verificat dacă îndeplinești toate condițiile pentru a fi eligibil pentru bonus?