[Rezolvat] Încărcare cartela prepay cu plata in factura

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-11-2020 08:41 PM
Bună seara! Am bifat din contul meu opțiunea de reîncărcare a doua cartele prepay cu plata in factura in date diferite. Astazi, trebuia reîncărcată automat una din cartele. Deși astăzi am primit mesaj de confirmare a reîncărcării cu 5 € a uneia dintre cartele ..de pe numărul respectiv nu se poate apela. "lipsa credit"..de ce?
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-11-2020 10:10 AM
Dana, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Spune-ne, te rog, s-a primit SMS de confirmare și pe numărul PrePay reîncărcat? Numărul se află în țară sau în roaming? Te așteptăm cu mai multe detalii. Mulțumim.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-11-2020 03:43 PM
Se efectuează operațiunea din momentul primirii confirmării pe ambele cartele, transfer-primire. In maxim 24 ore de când ai făcut transferul se confirma.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-11-2020 10:58 AM
@Dana, care mai e situația cu reîncărcarea? E totul în regulă?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-11-2020 09:00 PM
Bună seara! Problema s a rezolvat cu ajutorul unui consultant Orange. Eu "am creat" problema 🙂 Nu bifasem corespunzător opțiunea. Bifasem opțiunea 5€ cu internet in loc de 5€ voce. Domnișoara consultant "a descurcat ițele".
Mulțumesc frumos!
