anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Încărcare cartela prepay cu plata in factura

Dana_15
Începător
Bună seara! Am bifat din contul meu opțiunea de reîncărcare a doua cartele prepay cu plata in factura in date diferite. Astazi, trebuia reîncărcată automat una din cartele. Deși astăzi am primit mesaj de confirmare a reîncărcării cu 5 € a uneia dintre cartele ..de pe numărul respectiv nu se poate apela. "lipsa credit"..de ce?
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
Dana, bine ai venit în Comunitatea Orange! Spune-ne, te rog, s-a primit SMS de confirmare și pe numărul PrePay reîncărcat? Numărul se află în țară sau în roaming? Te așteptăm cu mai multe detalii. Mulțumim.

Laura_cio
Senior
Se efectuează operațiunea din momentul primirii confirmării pe ambele cartele, transfer-primire. In maxim 24 ore de când ai făcut transferul se confirma.

DanielaH
Moderator
@Dana, care mai e situația cu reîncărcarea? E totul în regulă?

Dana_15
Începător
Bună seara! Problema s a rezolvat cu ajutorul unui consultant Orange. Eu "am creat" problema 🙂 Nu bifasem corespunzător opțiunea. Bifasem opțiunea 5€ cu internet in loc de 5€ voce. Domnișoara consultant "a descurcat ițele". Mulțumesc frumos!