anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcarea altui cont din greseala

Lumia
Începător
Ieri mi am incarcat cartela dar neprimind mesaj de confirmare m am uitat pe bon si am vazut ca sa gresit o cifra din numar, casiera nu isi recunoaste greseala, mai pot recupera cei 5 euro? Multumesc
11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat
Salut! Teoretic situatiile de acest gen, se rezolva doar contactand cât mai repede serviciul clienți, pentru a verifica și a corecta.. practic, a trecut cam mult timp și, este posibil ca persoana sa fi folosit din resurse, caz în care nu cred ca ii mai poti recupera, dar, o întrebare este gratis, deci poti incerca sa contactezi servicul clienți pe chat, insa, mâine dimineață..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Din păcate, se mai întâmplă, chiar și la case mai mari! Și eu cred că poți contacta Serviciul Clienți prin Chat Djingo, apoi ceri să intri în legătură cu un consultant, dar trebuie să știi că răspunsul nu este în timp real, adică îl primești mai târziu. Doar ei sunt în măsură să te ajute, dacă se va mai putea. Important este să o faci ( să-i contactezi). Succes!

Miha_Z
#StarMember
Buna @Lumia. Indicat este dupa ce ai facut reincarcarea sa verifici imediat hartia de reincarcare. Ca daca se sesizeaza pe loc greseala ai mai multe sanse de anulare direct din magazinul cu pricina. Poate ai sansa sa se fi reincarcat un numar care nu a folosit resursele si-n acest caz ti se poate returna optiunea. Succes.

FaraUnID
Campion certificat
Cam slabe sanse sa mai poti recupera ceva. Am si eu amici care trecut prin asa ceva si au ramas cu paguba. Din momentul in care ai iesit din magazin, sansele sa mai poti recupera ceva sunt infirme. Ca si in cazul restului primit la cumparaturi: Dupa ce ai plecat de la casa, nu ai recunoaste nimeni nimic.

Miha_Z
#StarMember
@FaraUnID depinde de caz. In hypermarket-uri daca sesizezi ulterior ca nu ti s-a dat restul corect poti cere sa se faca casa si daca casiera iese pe plus cu suma indicata se returneaza.

FLo1
#StarMember
Un "biznis" între un intermediar (aka partener) și un client nu este problema Orange. Este ca în cazul achiziției de telefon din altă parte decât Orange, iar apoi vii la Orange să reclami că nu-ți merge una sau alta. Fapta nerecunoscută de intermediar.... pagubă și ghinion pt client.

teacher_
#StarMember
Salut! Și eu cred că nu mai ai ce sa faci. Până la urmă, este obligația fiecăruia să fim mai atenți la ceea ce reîncărcam. Nu cred că poți fi ajutat în situația asta.

Anca07
#StarMember
Buna Lumia. Ai reusit sa recuperezi cei 5€? Iti recomand pe viitor reincarcarea din My Orange, pentru a putea recupera banutii in astfel de cazuri. Daca reincarcarea se face de la terti, din pacate nu prea ai sorti de izbanda cu recuperarea banutilor.

svetalex
Maestru
Eu cred că se pot recupera banii. Încearcă să scri un mesaj pe Djingo sau în secțiunea Contact. Am găsit un topic mai vechi, asemănător cu al tău și se pare că atunci s-a rezolvat https://comunitate.orange.ro/questions/1987850-reincarcat-numar-gresit

FaraUnID
Campion certificat
Daca sesizezi greseala in momentul in s-a efectuat reincarcarea, atunci da, se poate solicita anularea tranzactiei. In cazul de fata, persoana care a initiat discutia a observat greseala destul de tarziu. Din acest motiv tind sa cred ca sansele de a recupera acei bani sunt aproape de zero.

udulik
Începător
E gresala ta?. Te ajut eu cu 5 euro daca nu stai bine cu banii.