anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare neefectuata

Andreea-Mihaela
Începător

Bună ziua! In aceasta dimineața, am reîncărcat telefonul de serviciu, mi-a venit mesajul ca: " contul tau prepay va fi reîncărcat cu nelimitat...etc prim serviciul Reincarcare directa , si numarul de tranzacție. 

Sunt 3 ore de cand nu mi-au întrat minutele ,ce pot face?

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

De unde ai facut reincarcarea: web (de pe site) sau din aplicatie? Este prima reincarcare de pe contul respectiv? Tin minte ca, in urma cu vreo 5 ani am reincarcat unui coleg (prima reincarcare de pe contul meu) si a durat cateva ore pana la reincarcarea efectiva (la mine venise confirmarea si bonusul de net, dar la coleg inca nu).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat și cu un restart la telefon? Nu știu, zic și eu, poate e vreun bug, dacă ai primit mesaj și nu sunt alocate resursele. Verifică și în My Orange. Uneori am văzut că durează mai mult, dar probabil tot din cauza unor buguri!

Sper să se rezolve cât mai repede!

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Andreea-Mihaela: Dacă reîncărcarea este confirmată ca SMS, ai verificat cu un apel la *133# sau 333 pentru a vedea situația contului prin mesajul SMS primit? Dacă te referi la ”nu mi-au intrat minutele” ca o actualizare pe MyOrange (fie web, fie APP), atunci această situație se actualizează undeva după ora 9:30-10:00 a zilei respective. Adică o reîncărcare făcută la 4:00AM nu va fi actualizată În MyOrange în primele minute de la reîncărcare, ci numai după 9:30 - 10:00AM. Aceasta nu înseamnă că nu ai contul reîncărcat cu opțiunea aleasă activată, ci doar o actualizare întârziată datorată unei nesincronizări a datelor/informațiilor pe cont.   

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ceva noutati?