la 29-12-2023 02:10 PM - editat ultima oară la 31-12-2023 10:03 AM de DanielaH
Dacă s-a reîncărcat de 2 ori cartela cu opțiunea de 5 euro, se poate de rambursat suma in plus ?
29-12-2023 02:17 PM - editat 29-12-2023 02:20 PM
Salut,
Teoretic, nu. Dar daca a fost o greseala, poti suna la 300, intri in legatura cu un consultant (ramura 5-2-0) si ceri, daca se poate, sa-ti ramburseze suma respectiva sub forma de credit pe cont, astfel incat sa-l poti folosi la urmatoarea reincarcare.
De mentionat ca nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta, si in mod normal, nu se poate. 🙂 Dar de obicei, consultantii de la Relatii Clienti sunt foarte amabili si vor sa te ajute, asa ca, pentru multumirea clientului, cel mai probabil iti vor trimite creditul pe cont. 🙂
Eu asa am facut atunci cand au mai fost greseli de genul asta, si m-au ajutat fara nicio problema (cu ocazia asta, le multumesc frumos 😄 ).
Deci, incearca asa. Si mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂
29-12-2023 02:17 PM - editat 29-12-2023 02:20 PM
Salut,
Teoretic, nu. Dar daca a fost o greseala, poti suna la 300, intri in legatura cu un consultant (ramura 5-2-0) si ceri, daca se poate, sa-ti ramburseze suma respectiva sub forma de credit pe cont, astfel incat sa-l poti folosi la urmatoarea reincarcare.
De mentionat ca nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta, si in mod normal, nu se poate. 🙂 Dar de obicei, consultantii de la Relatii Clienti sunt foarte amabili si vor sa te ajute, asa ca, pentru multumirea clientului, cel mai probabil iti vor trimite creditul pe cont. 🙂
Eu asa am facut atunci cand au mai fost greseli de genul asta, si m-au ajutat fara nicio problema (cu ocazia asta, le multumesc frumos 😄 ).
Deci, incearca asa. Si mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor