anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reactivarea unui număr PrePay Orange neutilizat de 2 ani

victor80
Junior

Bună ziua tuturor,

Vă rog frumos să mă ajutați cu o întrebare:

Am avut un număr PrePay Orange România pe care nu l-am mai folosit o perioadă. Sunt din Republica Moldova și încerc să aflu dacă acest număr mai este activ sau a fost dezactivat, respectiv dacă mai este disponibil pentru reactivare.

   - În contul personal My Orange nu am acces la această informație,
   - Nu reușesc să intru în legătură cu un operator,
   - Chatbotul din aplicație sau site nu oferă nicio soluție utilă,
   - Numărul de contact pentru suport nu funcționează din afara României (cel puțin nu pentru mine din RM).

Recent, l-am reîncărcat din contul personal My Orange – tranzacția a fost acceptată, pare că „s-a mișcat ceva”, dar cartela nu îmi arată că este în roaming.

Cum pot verifica dacă numărul este încă disponibil sau dacă poate fi reactivat? Există o metodă alternativă de contact cu Orange pentru clienți din afara României?

Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns sau sugestie!

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Victor, bun venit in Comunitate!!!

Daca nu ai utilizat/incarcat SIMul de 2 ani, nu cred ca mai e activ.  Perioada de graţie dureaza 360 de zile, "în timpul căreia poți doar să primeşti apeluri şi SMS. La expirarea perioadei de grație, accesul la Serviciile PrePay va fi complet restricționat, creditul PrePay și cartela SIM vor deveni inutilizabile, iar numărul de telefon se va pierde definitiv (conform Termeni si Conditii)."

DETALII: https://www.orange.ro/help/perioada-de-activitate-si-de-gratie-47

Dupa perioada de gratie, numarul intra intr-o "carantina" de 6 luni, dupa care poate fi alocat altcuiva. Daca e inca liber, poate fi recuperat, dar doar ca abonament.

Poti incerca sa apelezi numarul, iar daca suna, inseamna ca e deja la cineva.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Un număr care nu a fost utilizat sau reîncărcat timp de doi ani cel mai probabil a fost dezactivat.
Dacă nu reușești să contactezi telefonic, îți recomand să insiști prin chat. Deși discuția prin chat nu este în timp real, poți descrie problema, iar un operator îți va răspunde ulterior. Pentru a intra în legătură cu un operator uman, scrie de două ori cuvântul transfer.

463.jpg

delfinas
#StarMember

Victor, bun venit in Comunitate!!!

Daca nu ai utilizat/incarcat SIMul de 2 ani, nu cred ca mai e activ.  Perioada de graţie dureaza 360 de zile, "în timpul căreia poți doar să primeşti apeluri şi SMS. La expirarea perioadei de grație, accesul la Serviciile PrePay va fi complet restricționat, creditul PrePay și cartela SIM vor deveni inutilizabile, iar numărul de telefon se va pierde definitiv (conform Termeni si Conditii)."

DETALII: https://www.orange.ro/help/perioada-de-activitate-si-de-gratie-47

Dupa perioada de gratie, numarul intra intr-o "carantina" de 6 luni, dupa care poate fi alocat altcuiva. Daca e inca liber, poate fi recuperat, dar doar ca abonament.

Poti incerca sa apelezi numarul, iar daca suna, inseamna ca e deja la cineva.

RafaHelper
#StarMember

Salut @victor80

Poți sa ne spui ce număr ai apelat?
În roamingServiciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internațional către România.

Da, acest număr, am discutat deja cu un operator, mi-a zis că cineva la activat de cîteva luni încoace, eu cap prost l-am alimentat azi cu 5 euro😂😂😂. Dar dacă e posibil să-l verificați și voi 0751xxxxxx, dacă deja îl utilizează altcineva, îl sun și nimeresc pe mesageria vocală. 

Dacă într-adevăr este folosit deja de altcineva, atunci asta e – Dumnezeu cu el. Dar ce îmi recomandați în acest caz? Ar fi mai bine să procur un număr nou? Sau am văzut opțiunea cu eSIM, însă nu mi-e clar cum funcționează și cum pot activa acest serviciu. Mă puteți ghida, vă rog?

Poți sa încerci YOXO care este oferit de Orange. Mai multe detalii găsești aici: https://www.yoxo.ro/esim/

Daca ai făcut o reincarcare online verifica cu un agent daca iți poți recupera cei 5 euro. Ar trebui sa se poată dar cel mai bine verifici.

MihaiC99
Maestru certificat

Daca ai posibilitatea optează pentru sim fizic.

Sunt situații în care va trebui sa te deplasezi intr-un magazin fizic daca alegi esim.

Deplasarea într-un magazin Orange este necesară în următoarele situații legate de eSIM:

  • Dacă ai șters profilul eSIM din telefon sau nu mai ai acces la acel eSIM (telefon defect, pierdut, schimbat) și nu poți primi codul de validare prin SMS. În acest caz, doar în magazin poți solicita un eSIM nou.
  • Dacă vrei să revii de la eSIM la o cartelă SIM clasică. Această operațiune se face doar în magazin Orange, unde vei primi gratuit o cartelă SIM.

Daca vrei un număr românesc și acela vechi e la altcineva, firește că trebuie să iei un număr nou.

Dacă ești în Rep Moldova, nu cred că poți activa un eSIM, ar trebui sa fii in tara pt a face asta. In plus, roamingul e doar pt deplasări temporare. Dacă stai mai mult în Moldova, nu rentează sa ai număr românesc, roamingul e f scump în acest caz. Acolo îți trebuie un număr local.

 

Da, ai perfectă dreptate și îți mulțumesc pentru observație.
Într-adevăr, roamingul nu e rentabil pe termen lung și pentru utilizare constantă. Totuși, în scurt timp voi activa ca auditor energetic pentru industrie în România, iar pentru colaborarea cu clienții din România este mai atrăgător și mai eficient să pot fi contactat pe un număr românesc.
De aceea am optat pentru un eSIM – o soluție practică.

Mulțumesc încă o dată pentru răspuns!

Cu mare plăcere! Succes in noua ta activitate și te așteptăm oricând în Comunitate!!!

victor80
Junior

Vă mulțumesc tuturor pentru ajutorul și răspunsurile oferite!
Am reușit să rezolv situația și mi-am activat un număr nou prin eSIM.
Apreciez sprijinul comunității și promptitudinea cu care răspundeți – chiar face diferența!

Toate cele bune!

@victor80, totul e bine când se termină cu bine 😊. Ne bucurăm că ai rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici îț poți marca ca soluție pe cel mai bun pentru a fi util și altpr membri sau vizitatori aflați într-o situație similară. Mulțumim.