anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare prepay

Alex717
Începător

Am încărcat numărul de telefon prin reîncărcare prepay ,numai ca nu am primit încărcarea ,am încărcat cu 5 euro net și minute numai ca mai am o ofertă adică aceeași ofertă care expiră pe 28.08.2025 ,posibil să fie asta o cauza cum o pot rezolva ,cum pot activa oferta ?

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Verifică în My Orange dacă opțiunea a fost activată.
Faptul că ai deja o opțiune activă nu împiedică activarea unei noi opțiuni, poți avea simultan două opțiuni active.

Asigură-te că nu ai încărcat doar cu credit simplu, în loc să fi activat direct o opțiune.
Dacă în aplicația My Orange tot nu apare opțiunea, contactează Serviciul Clienți Orange prin chatul disponibil în aplicație, explică situația și atașează dovada plății.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Merg fără probleme două opțiuni, posibil să nu se fi procesat plata. Mesaj de confirmare și primit?

 

FLo1
#StarMember

@Alex717: Bun găsit. Dacă ai mai puțin de 24 de ore de la încărcare, trimite SMS la 321 cu textul 'CREDIT', pentru transformarea opțiunii cu resurse în credit. În cazul în care nu primești confirmarea conversiei în credit a opțiunii, contactează Orange prin chat și solicită conversia opțiunii cu resurse într-una cu credit. Ulterior asigură-te să nu existe decât o singură opțiune activă pe cont, nu două, adică cea din 28, dar DOAR după ce ți s-a validat / confirmat creditul pe cont. Te așteptăm cu vești bune. 

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Bună, @Alex717, și bine ai venit în Comunitatea Orange! Te-au ajutat soluțiile oferite de ceilalți membri ai comunității?

Îți dorim o zi excelentă! 🎈