la 05-11-2023 02:19 PM - editat ultima oară la 06-11-2023 09:23 AM de DanielaH
Bună comunitate! Am reîncărcat telefonul cu opțiunea de 5 euro, de mai bine de 2 ore. Pot apela, dar in schimb nu am internet. Cum procedez?
05-11-2023 02:29 PM - editat 05-11-2023 02:31 PM
Salut,
Esti sigur(a) ca ai reincarcat cu optiune 5 Euro nu credit 5 Euro? Pentru ca, din ceea ce descrii, cred ca asta s-a intamplat.
Verifica daca mai ai credit si asigura-te ca activezi o optiune cu resurse incluse. Poti face asta fie din aplicatia My Orange (de pe WIFI), presupunand ca ai deja numarul adaugat pe cont, fie din meniul Self Care *100#. Dar intai fa o verificare de credit la 333 si vezi daca nu cumva ti-a intrat in credit. Daca da, completeaza astfel incat sa ai minim 5 euro, si activeaza o optiune cu minute si internet.
la 05-11-2023 03:26 PM
@Deni483: Bun venit în Comunitate. Ai încărcat online sau în magazin/aparat de plăți? Ai primit vreun mesaj SMS în acest sens pentru confirmare? Dacă nu, verifică resursele contului tău cu apel la 333. Dacă DA (ai primit SMS), atunci acesta menționeză resursele sau creditul reîncărcat?
la 05-11-2023 08:24 PM
Deni, bun venit in Comunitate!!!
Restarteaza telefonul! Tata pateste la fel, mai ales daca reincarca dupa intrarea in perioada de gratie. Dupa restart s-ar putea sa primesti si un mesaj cu setari de retea, pt ca sistemul crede ca e prima data cand activezi cartela.
la 06-11-2023 10:01 AM
Salutare!
Doua intrebari:
la 06-11-2023 02:50 PM
Salutare!
O trecere prin mod avion sau /și o restartare cred că ar fi necesare. Mai fac și eu la fel când sunt probleme.
Baftă!
la 07-11-2023 09:49 AM
@Deni483, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor