28-01-2025 04:08 PM - editat 28-01-2025 05:20 PM
începând cu luna decembrie 2024 m-am trezit că plătesc ceva ce nu am solicitat niciodată (cu atât mai mult cu cât cartela e băgată într-un router pentru internet -la asta o folosesc și atât). Suma de 1.18 euro săptămânal pentru "Jocuri pe telefon". Eu as vrea sa știu cine a aprobat aceasta plata, când, in ce fel am fost eu de acord cu acest aspect???. Daca nu primesc răspunsuri aici sau nu voi fi contactat pentru explorarea acestei situații, voi apela clar la protecția consumatorilor pentru că e inadmisibil să fii pus sa plătești fara sa fi solicitat așa ceva. Am sunat la operator, mi-a anulat "abonamentul" și nu a dat nicio alta explicație... Dar cu ce am platit până acum în plus cum ramane? Și cum rămâne cu faptul că dacă nu observam din greșeală în meniul routerului mesajele (cum ziceam, cartela nu a fost folosita de nimeni decât într-un router pentru internet) cat timp as fi plătit? Mai ales că am activata și plată recurentă. Mi se pare o mizerie și mă aștept să fiu contactat cu o explicație decenta pentru acest furt (că eu sigur nu am aprobat așa ceva).
la 28-01-2025 04:34 PM
Salutare!
Te-ai abonat involuntar la Orange Games.
Ai toate detaliile despre acest joc aici .
Sigur ai apăsat pe ceva și te-ai abonat, așa cum am făcut foarte multi dintre noi, inclusiv eu.
Urmărește pașii din link pentru dezabonare și se rezolvă totul.
Succes!
28-01-2025 05:07 PM - editat 28-01-2025 05:21 PM
In mod sigur nu m-am abonat nicăieri și nu am apăsat nimic :)). Se vede că nu ați citit toata postarea sau că nu v-ați obosit prea tare sa o înțelegeți dar păreri emiteți. Cartela este într-un router de când am luat-o și niciodată nu a fost în vreun telefon. Toate telefoanele din casa au alocate alte numere și alte abonamente. Mai mult, operatorul mi-a confirmat telefonic că vor face retur la plăți. Daca din 1000 de clienți observa 1-2 că sunt taxați suplimentar pe nimic, lor le convine.
28-01-2025 06:30 PM - editat 28-01-2025 06:36 PM
Mea culpa! Important este că ai observat și s-a rezolvat.
la 28-01-2025 04:44 PM
Salut,
Zilele trecute, când butonam telefonul nepotului pentru a realiza niște actualizări de sistem, am observat la notificări faptul că se abonase la acest serviciu.
Am trimis un SMS pentru dezabonare și am primit și confirmarea.
L-am întrebat cum s-a abonat și nu a știut nici el cum s-a abonat.
Explicația cu clickul unei reclame nu m-a convins și am impresia că Orange alege să închidă ochii la aceste probleme în loc să ia măsuri suplimentare pentru a-și proteja clienții.
Personal cred că ar trebui să se renunțe la acest serviciu (mai ales că la Movie Go s-a putut).
Daca vrei un răspuns oficial, va trebui sa faci o sesizare in scris prin formularul de contact.
la 29-01-2025 12:54 PM
Sigur a dat clic pe un pop-up - este de ajuns sa atingi acele reclame ads ad etc - in acele popup uri scrie ceva de genul "vrei sa te abonezi la etc joc " si este de ajuns sa dai "click"
am facut si proba cu un prieten si asa a fost 😋 (s-a dezabonat imediat nu au fost probleme) asa s-a convins sa fac si el root la telefon sa nu mai apara nici un fel de reclame in aplicatii etc.
la 29-01-2025 05:18 PM
Salut,
Poate îmi poți da un link pentru a testa.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor