anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot apela, trimite mesaje sau folosi internetul.

DPp
Junior

Desi am in cont euro credit si o obtiune activa, nu pot apela, trimite mesaje si nici nu pot utiliza datele mobile. Am incercat resetarea setarilor de retea, schimbarea sim-ului, inlocuirea telefonului, insa nimic nu functioneaza. Nu exista probleme cu semnalul, iar reteaua este 4G. Nici la Infocredit sau mesageria vocala nu pot suna. Cum pot rezolva problema?

12 Răspunsuri 12

teacher_
#StarMember

Buna seara! Sunteți în țară sau în roaming?

in tara

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@DPp: Bun venit în Comunitate. Sigur e conectat? Mie îmi pare a telefon neconectat la rețea. Dar o vizită într-un Shop ar clarifica problema: atât a contului cât și a telefonului. Te așteptăm cu actualizări ale problemei. Numai bine. 

Anca07
#StarMember

Buna DPp,

Telefonul este actualizat la zi? Aceeasi problema a avut si o prietena astazi, cu un samsung (ceva seria A), nu putea sa fie apelata si nici sa efectueze niciun apel, si problema a fost solutionata facand update la telefon, versiunea de android.

Te rog incearca sa vezi poate e aceeasi problema.

Seara faima🌙

Bună! Da, este actualizat. Eu primesc mesajele si apelurile, dar nu le pot efectua.

Ai incercat cu alt telefon? Sa pui cartela in alt telefon sa vedem daca e aceeasi problema? Sa putem exclude ca ar fi o problema cu telefonul. Daca nici in alt telefon nu merge, as zice ca e legat de operator. Ai facut vreo schimbare in ultima perioada? Ai trecut de la prepay la abonament sau invers? Ai schimbat telefonul (poate nu s-a configurat ok)? Daca esti pe prepay, ai incarcat luna de luna cu credit sau direct optiune? Esti client ORO sau OROC? Ai aplicatia My Orange instalata (daca esti client ORO)? Ce telefon e (android sau iOs)?

Stiu ca sunt multe intrebari, insa incerc sa imi dau seama unde ar fi problema.

Iti multumesc in avans pt raspunsuri:)

Am rezolvat problema. In setari, obtiunea "Roaming date" era oprita. Mulțumesc pentru implicare! 

Ma bucur ca ai reusit, desi nu prea face sens pentru mine solutia, deoarece ai spus ca te afli in tara si nu in roaming, insa ma gandesc ca poate ai cartela de la un operator din afara tarii, si esti in tara in roaming?

Multumesc si ma bucur ca s-a rezolvat!🌙

Cartela nu este de la un operator din afara tarii. Daca imi amintesc bine, problema a aparut de cand am primit un apel din străinătate. Poate are legatura.

Nu prea are nicio legatura. 🙂 Si data roaming e util doar in roaming. De asemenea se refera doar la date. Deci nu explica de ce poti/puteai sa primesti apeluri dar nu si sa initiezi.

Eu ma bucur ca s-a rezolvat, dar solutia nu are legatura cu problema. 🙂 Deci ori a fost o problema temporara, ori solutia este cu totul alta.

Client Orange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Opțiunile de roaming (atât pe cont cât și  pe telefon) NU au implicare (nu afectează) comportamentul intern (utilizarea națională) a numărului, mai ales că ai restartat telefonul. 

E bine dacă ai clarificat problema. Numai bine. 

Vio73
#StarMember

Bine că ai rezolvat problema, care era tot din setările telefonului!