la 26-09-2023 09:01 PM - editat ultima oară la 27-09-2023 08:12 AM de DanielaH
Desi am in cont euro credit si o obtiune activa, nu pot apela, trimite mesaje si nici nu pot utiliza datele mobile. Am incercat resetarea setarilor de retea, schimbarea sim-ului, inlocuirea telefonului, insa nimic nu functioneaza. Nu exista probleme cu semnalul, iar reteaua este 4G. Nici la Infocredit sau mesageria vocala nu pot suna. Cum pot rezolva problema?
la 26-09-2023 09:54 PM
Buna seara! Sunteți în țară sau în roaming?
la 26-09-2023 10:08 PM
in tara
la 26-09-2023 11:23 PM
@DPp: Bun venit în Comunitate. Sigur e conectat? Mie îmi pare a telefon neconectat la rețea. Dar o vizită într-un Shop ar clarifica problema: atât a contului cât și a telefonului. Te așteptăm cu actualizări ale problemei. Numai bine.
la 27-09-2023 12:19 AM
Buna DPp,
Telefonul este actualizat la zi? Aceeasi problema a avut si o prietena astazi, cu un samsung (ceva seria A), nu putea sa fie apelata si nici sa efectueze niciun apel, si problema a fost solutionata facand update la telefon, versiunea de android.
Te rog incearca sa vezi poate e aceeasi problema.
Seara faima🌙
la 27-09-2023 01:58 AM
Bună! Da, este actualizat. Eu primesc mesajele si apelurile, dar nu le pot efectua.
27-09-2023 02:15 AM - editat 27-09-2023 02:17 AM
Ai incercat cu alt telefon? Sa pui cartela in alt telefon sa vedem daca e aceeasi problema? Sa putem exclude ca ar fi o problema cu telefonul. Daca nici in alt telefon nu merge, as zice ca e legat de operator. Ai facut vreo schimbare in ultima perioada? Ai trecut de la prepay la abonament sau invers? Ai schimbat telefonul (poate nu s-a configurat ok)? Daca esti pe prepay, ai incarcat luna de luna cu credit sau direct optiune? Esti client ORO sau OROC? Ai aplicatia My Orange instalata (daca esti client ORO)? Ce telefon e (android sau iOs)?
Stiu ca sunt multe intrebari, insa incerc sa imi dau seama unde ar fi problema.
Iti multumesc in avans pt raspunsuri:)
la 27-09-2023 02:18 AM
Am rezolvat problema. In setari, obtiunea "Roaming date" era oprita. Mulțumesc pentru implicare!
la 27-09-2023 02:20 AM
Ma bucur ca ai reusit, desi nu prea face sens pentru mine solutia, deoarece ai spus ca te afli in tara si nu in roaming, insa ma gandesc ca poate ai cartela de la un operator din afara tarii, si esti in tara in roaming?
Multumesc si ma bucur ca s-a rezolvat!🌙
27-09-2023 02:38 AM - editat 27-09-2023 02:39 AM
Cartela nu este de la un operator din afara tarii. Daca imi amintesc bine, problema a aparut de cand am primit un apel din străinătate. Poate are legatura.
27-09-2023 09:16 AM - editat 27-09-2023 09:17 AM
Nu prea are nicio legatura. 🙂 Si data roaming e util doar in roaming. De asemenea se refera doar la date. Deci nu explica de ce poti/puteai sa primesti apeluri dar nu si sa initiezi.
Eu ma bucur ca s-a rezolvat, dar solutia nu are legatura cu problema. 🙂 Deci ori a fost o problema temporara, ori solutia este cu totul alta.
la 27-09-2023 06:00 AM
Opțiunile de roaming (atât pe cont cât și pe telefon) NU au implicare (nu afectează) comportamentul intern (utilizarea națională) a numărului, mai ales că ai restartat telefonul.
E bine dacă ai clarificat problema. Numai bine.
la 27-09-2023 06:10 AM
Bine că ai rezolvat problema, care era tot din setările telefonului!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor