la 15-12-2024 05:54 PM - editat ultima oară la 16-12-2024 10:15 AM de DanielaH
Bună ziua ! Am o nelămurire cu reîncărcarea unui număr Pre Pay făcând toți pașii și la final îmi spune (Eșuat)...De ce ?
la 15-12-2024 06:22 PM
De cand ai abonamentul? Ai mai facut reincarcari de pe abonament?
"Poți face o reîncărcare PrePay de pe un abonament Orange dacă:
► au trecut 3 luni de la activarea abonamentului tău
► nu s-a atins valoarea maximă lunară în limita căreia poți face o reîncărcare PrePay. Aceasta depinde de valoarea facturilor pe care le-ai achitat în ultimele 12 luni. Pentru a afla numărul maxim de reîncărcări pe care îl poți face lunar poţi apela Serviciul Clienți, la numărul 300. "
la 15-12-2024 06:07 PM
Poti spune ce pasi ai facut si ce eroare iti da mai exact?
la 15-12-2024 06:16 PM
Am vrut să îmi încarc celălalt număr Orange Pre Pay de pe abonament cu credit de 5€ ,am pus bifa pe plata la următoarea factură ,am introdus codul din 6 cifre ce l-am primit prin sms si la final îmi apare Reâncărcare eșuată...
la 15-12-2024 06:22 PM
De cand ai abonamentul? Ai mai facut reincarcari de pe abonament?
"Poți face o reîncărcare PrePay de pe un abonament Orange dacă:
► au trecut 3 luni de la activarea abonamentului tău
► nu s-a atins valoarea maximă lunară în limita căreia poți face o reîncărcare PrePay. Aceasta depinde de valoarea facturilor pe care le-ai achitat în ultimele 12 luni. Pentru a afla numărul maxim de reîncărcări pe care îl poți face lunar poţi apela Serviciul Clienți, la numărul 300. "
la 15-12-2024 06:33 PM
Asta e a 3-a lună de abonament pe care trebuie să o plătesc..Nu am mai făcut reâncărcări ,este prima dată când am vrut să fac...Eu nu văd de ce este cu condiții dacă sunt conștient că îmi plătesc tot ce consum..Sincer e aiurea cu astfel de condiții,dar nah ,ce să mai zic ...
la 15-12-2024 06:37 PM
la 15-12-2024 06:40 PM
Ok..Sunt lămurit...Mulțumesc frumos și o seară frumoasă !
la 15-12-2024 06:41 PM
Cu plăcere! Seară frumoasă!
la 15-12-2024 06:38 PM
Asta e, trebuie sa mai ai rabdare o luna si apoi ar trebui sa poti reincarca de pe abonament, daca esti un bun client si-ti platesti abonamentul la timp.
la 15-12-2024 06:43 PM
Daa,o să mai aștept că nu am ce face...Sunt bun platnic pentru că am nevoie să pot vorbi de aceea am trecut de la Pre Pay la abonament,este mult mai rentabil prețul lunar decât reâncărcarea Pre Pay...
la 15-12-2024 06:08 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația respectivă! Ai număr de Orange România sau de la fostul OROC? Dacă este de la fostul OROC, nu cred că s-au integrat definitiv să funcționeze.
Dacă ai număr de Orange România și tot nu vrea, încearcă și de pe un laptop / desktop.
Baftă!
la 15-12-2024 06:20 PM
Salut..Am cartela de Orange România portat numărul de la Pre Pay la abonament si nu pot reâncărca celălalt telefon cu nr Pre Pay din abonament ..Nu există să nu meargă de pe telefon din aplicație având în vedere că telefonul este cu mult mai bun decât calculatoarele desktop si laptopul ce le am...
la 16-12-2024 08:20 PM
Eu am putut reîncărca cartele prepay la câteva zile de la activarea abonamentului, bine poate a contat și ca aveam servicii fixe și eram client existent
la 16-12-2024 08:47 PM
Posibil și asta, ce să zic ?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor