anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare directă de la self pay

Roland1
Vizitator

Bună ziua , am fost ieri să îmi încarc contul cu 5 euro de la self pay cu încărcare directă, mi au mers apelurile și datele câteva ore , iar după nu . Am verificat cât mai am în cont , și mi a arătat ca mai am 0 euro . Oare mă puteți ajuta ?

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Explorator

Salut,

Daca ai încărcat cu credit atunci ar fi trebuit sa activezi o opțiune ce oferă minute și internet din contul my orange.

In lipsa activării unei opțiuni creditul se va consuma foarte repede mai ales dacă folosești și date mobile.

Pe viitor folosește aplicația my Orange și incarca cartela direct cu o opțiune.

Dacă folosești încărcarea prin selfpay asigură-te că încarci direct cu  opțiune dorita.

https://www.selfpay.ro/servicii/reincarcare-orange/ 

https://www.orange.ro/help/cum-iti-reincarci-cartela-prepay-direct-din-aplicatia-my-oranges 

https://www.orange.ro/help/care-sunt-metodele-de-rencrcare-prepay-41 

teacher_
#StarMember

Salut!

Cel mai probabil ai reîncărcat, probabil din greșeală cu credit, in loc de euro...

Nu se mai poate face nimic acum, creditul este consumat...

Pot sa îți recomand pe viitor sa reîncarci cu o opțiune, nu cu credit, cel mai rapid și sigur din aplicația My Orange. In cazul in care tu nu ai instalată, poți ruga orice membru al familiei care o are instalată sa îți reîncarce. De exemplu, eu îi reîncarc mamei mele lunar opțiunea de 5 euro...