la 20-07-2024 12:04 PM - editat ultima oară la 22-07-2024 09:05 AM de DanielaH
Bună! I-am reîncărcat creditul unei prietene și din greșeală am ales opțiunea cu INTERNET de 5 euro credit în loc de opțiunea cu MINUTE și INTERNET de 5 euro credit. N-aș putea face nimic în legătură cu asta? Adică să mi iau banii înapoi pe opțiune și să o ia Orange ul?🥲 (Dacă există așa ceva, normal)
la 20-07-2024 12:18 PM
Așa ceva nu este posibil. În cel mai fericit caz, dacă nu s-au consumat resurse din opțiune, contactand Serviciul clienți poți să schimbi opțiunea, dar nu vei primi creditul înapoi.
la 20-07-2024 12:51 PM
Daca nu ai consumat nici o resursa contactează serviciul clienți pentru anulare opțiune și returnare credit sau activarea unei noi opțiuni.
In acest caz cred că prietena ta ar trebui sa contacteze serviciul clienți cât mai repede posibil.
20-07-2024 02:07 PM - editat 20-07-2024 02:14 PM
Salut,
In mod normal, nu se poate anula optiunea si returna automat creditul. Cu toate astea, se poate suna la relatii clienti (300), ramura 5-2-0, intri in legatura cu un consultant, ii spui despre ce e vorba, si rogi frumos daca poate sa-ti dea creditul inapoi pe cont, astfel incat sa activezi optiunea dorita (de data asta, cu mare atentie).
Pentru activarea optiunii, mergi din aplicatia My Orange > Altele > Optiuni > alegi optiunea de 5 euro cu minute si internet.
De mentionat ca nu au nicio obligatie sa faca lucrul asta. Dar, de regula, doar ca sa fie clientul multumit, pot face o exceptie (mai ales daca nu se intampla in fiecare luna).
Deci, incearca asa si sa ne spui daca ai reusit. Mult succes. 🙂
Alternativ, tot din aplicatia My Orange, poti juca Bonus Pocus, si poti primi printre altele si optiuni cu minute si internet. Evident, de urgenta, solutia de mai sus e probabil cea mai rapida. Dar pentru viitor, e un joculet foarte distractiv, cu premii foarte faine. Deci...incercati! E accesibil direct din aplicatia MY Orange, sectiunea Sumar > click pe Surprize in reprize PrePay BonusPocus.
20-07-2024 02:23 PM - editat 20-07-2024 02:24 PM
Fara o opțiune activa poți juca bonus pocus la infinit.
Șansele pentru a câștiga o luna gratis sunt mici.
la 20-07-2024 02:26 PM
Inteleg ca avem o optiune activa (cea de internet). Si oricum, tot e bine de stiut pentru lunile viitoare. Dar da, sansele sunt mici, intr-adevar.
la 20-07-2024 02:28 PM
In majoritatea cazurilor sa returnat creditul de către serviciul clienți daca sesizarea a fost făcută imediat fara consumarea resurselor.
20-07-2024 02:29 PM - editat 20-07-2024 02:31 PM
E indiferent cand faci sesizarea. Evident, cu cat mai devreme cu atat mai bine. Dar nu conteaza, pentru ca oricum optiunea iti ramane activa pe cont. E la alegerea consultantului daca vrea sa te ajute cu credit sa-ti activezi si cealalta optiune.
20-07-2024 02:34 PM - editat 20-07-2024 02:34 PM
Corect, dar recent vad o deschidere mai mare din partea operatorilor spre rezolvarea acestor situații care înțeleg că astfel de erori se mai întâmplă.👍
P.S. face diferența când faci sesizarea că dacă te trezești la mijlocul lunii.....
la 20-07-2024 02:54 PM
O varianta mai simpla ar fi fost pinata party la care cu 400 puncte poți activa premiul minute nelimitate.🙂
la 22-07-2024 09:57 AM
@andreea34, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu opțiunea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor