la 23-08-2023 12:04 PM
Am efectuat o reincarcare acum cateva minute in urma, banii mi-au fost retrasi din cont dar in schimb la statusul reincarcarii scrie ca-i esuat. Oare care este cauza ?
la 23-08-2023 12:10 PM
Salut,
Dacă nu ai reușit, poți să-i contactezi prin Chat Djingo, apoi ,,transfer operator", de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot
Succes!
23-08-2023 12:06 PM - editat 23-08-2023 12:07 PM
Salut,
Nu am incercat de curand, daaar...ce pot sa-ti recomand, din experientele anterioare, ar fi sa stergi cardul, si sa faci din nou o plata. Cu sau fara re-adaugarea lui pe cont. E mai putin important.
De asemenea, poti incerca din versiunea de web a My Orange-ului. Adica de aici.
la 23-08-2023 12:07 PM
Salutare!
Uneori mai sunt mici intarzieri. Tin minte ca prima data cand i-am incarcat unui coleg (de pe abonament) a durat vreo 4 ore pana i s-a confirmat pe cartela reincarcarea, desi eu primisem inclusiv bonusurile de reincarcare (puncte si net) in mai putin de 5 minute.
la 23-08-2023 12:10 PM
Salut,
Dacă nu ai reușit, poți să-i contactezi prin Chat Djingo, apoi ,,transfer operator", de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot
Succes!
la 24-08-2023 10:00 AM
@Claudia14, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor