anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare eșuată

Claudia14
Începător

Am efectuat o reincarcare acum cateva minute in urma, banii mi-au fost retrasi din cont dar in schimb la statusul reincarcarii scrie ca-i esuat. Oare care este cauza ?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salut,

Dacă nu ai reușit, poți să-i contactezi prin Chat Djingo, apoi ,,transfer operator", de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot

Succes!

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Nu am incercat de curand, daaar...ce pot sa-ti recomand, din experientele anterioare, ar fi sa stergi cardul, si sa faci din nou o plata. Cu sau fara re-adaugarea lui pe cont. E mai putin important.

De asemenea, poti incerca din versiunea de web a My Orange-ului. Adica de aici.

Client Orange

Pololica
#StarMember

Salutare!

Uneori mai sunt mici intarzieri. Tin minte ca prima data cand i-am incarcat unui coleg (de pe abonament) a durat vreo 4 ore pana i s-a confirmat pe cartela reincarcarea, desi eu primisem inclusiv bonusurile de reincarcare (puncte si net) in mai putin de 5 minute.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salut,

Dacă nu ai reușit, poți să-i contactezi prin Chat Djingo, apoi ,,transfer operator", de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot

Succes!

 

DanielaH
Moderator

@Claudia14, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?