la 17-12-2024 11:35 AM
Bună ziua , am fost ieri să îmi încarc contul cu 5 euro de la self pay cu încărcare directă, mi au mers apelurile și datele câteva ore , iar după nu . Am verificat cât mai am în cont , și mi a arătat ca mai am 0 euro . Oare mă puteți ajuta ?
17-12-2024 11:53 AM - editat 17-12-2024 12:08 PM
Salut,
Daca ai încărcat cu credit atunci ar fi trebuit sa activezi o opțiune ce oferă minute și internet din contul my orange.
In lipsa activării unei opțiuni creditul se va consuma foarte repede mai ales dacă folosești și date mobile.
Pe viitor folosește aplicația my Orange și incarca cartela direct cu o opțiune.
Dacă folosești încărcarea prin selfpay asigură-te că încarci direct cu opțiune dorita.
https://www.selfpay.ro/servicii/reincarcare-orange/
https://www.orange.ro/help/cum-iti-reincarci-cartela-prepay-direct-din-aplicatia-my-oranges
https://www.orange.ro/help/care-sunt-metodele-de-rencrcare-prepay-41
la 17-12-2024 03:39 PM
Salut!
Cel mai probabil ai reîncărcat, probabil din greșeală cu credit, in loc de euro...
Nu se mai poate face nimic acum, creditul este consumat...
Pot sa îți recomand pe viitor sa reîncarci cu o opțiune, nu cu credit, cel mai rapid și sigur din aplicația My Orange. In cazul in care tu nu ai instalată, poți ruga orice membru al familiei care o are instalată sa îți reîncarce. De exemplu, eu îi reîncarc mamei mele lunar opțiunea de 5 euro...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor