anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Raportare defecte in ceea ce privește reîncărcarea

simonacoroama
Începător

Buna ziua, 

Cum pot sa raportez defecte ale aplicației sau site-ului in ceea ce privește reîncărcarea?

Mulțumesc mult! 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți face o sesizare cu privire la problemele întâmpinate prin metodele uzuale.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

O poți face atât telefonic cat și din aplicația my Orange sectiunea Contact și feedback - Scrie-ne (soliciți transfer operator și descrii problema întâmpinată).Acestia vor transmite sesizarea ta către departamentul abilitat.

Dacă este o problema ce tine de aplicațiile Orange, poți să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți face o sesizare cu privire la problemele întâmpinate prin metodele uzuale.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

O poți face atât telefonic cat și din aplicația my Orange sectiunea Contact și feedback - Scrie-ne (soliciți transfer operator și descrii problema întâmpinată).Acestia vor transmite sesizarea ta către departamentul abilitat.

Dacă este o problema ce tine de aplicațiile Orange, poți să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai bine, după părerea mea, este să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com.

Eu cea mai scurtă cale!

Baftă multă!

delfinas
#StarMember

Simona, bun venit in Comunitate!!!

Poti sa le comunici si aici, poate te ajuta cineva.

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

DanielaH
Moderator

Simona, bun venit in Comunitate!

Ne poti spune, te rog, despre ce fel de "defecte" este vorba?