la 03-12-2025 06:35 PM - editat ultima oară la 04-12-2025 08:11 AM de DanielaH
Buna ziua,
Cum pot sa raportez defecte ale aplicației sau site-ului in ceea ce privește reîncărcarea?
Mulțumesc mult!
03-12-2025 06:46 PM - editat 03-12-2025 06:54 PM
Salutare!
Poți face o sesizare cu privire la problemele întâmpinate prin metodele uzuale.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
O poți face atât telefonic cat și din aplicația my Orange sectiunea Contact și feedback - Scrie-ne (soliciți transfer operator și descrii problema întâmpinată).Acestia vor transmite sesizarea ta către departamentul abilitat.
Dacă este o problema ce tine de aplicațiile Orange, poți să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com
03-12-2025 06:46 PM - editat 03-12-2025 06:54 PM
Salutare!
Poți face o sesizare cu privire la problemele întâmpinate prin metodele uzuale.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
O poți face atât telefonic cat și din aplicația my Orange sectiunea Contact și feedback - Scrie-ne (soliciți transfer operator și descrii problema întâmpinată).Acestia vor transmite sesizarea ta către departamentul abilitat.
Dacă este o problema ce tine de aplicațiile Orange, poți să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com
la 03-12-2025 07:31 PM
Salutare!
Cel mai bine, după părerea mea, este să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com.
Eu cea mai scurtă cale!
Baftă multă!
la 03-12-2025 10:28 PM
Simona, bun venit in Comunitate!!!
Poti sa le comunici si aici, poate te ajuta cineva.
04-12-2025 08:13 AM - editat 04-12-2025 08:13 AM
Simona, bun venit in Comunitate!
Ne poti spune, te rog, despre ce fel de "defecte" este vorba?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor