anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Raportare defecte in ceea ce privește reîncărcarea

simonacoroama
Începător

Buna ziua, 

Cum pot sa raportez defecte ale aplicației sau site-ului in ceea ce privește reîncărcarea?

Mulțumesc mult! 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți face o sesizare cu privire la problemele întâmpinate prin metodele uzuale.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

O poți face atât telefonic cat și din aplicația my Orange sectiunea Contact și feedback - Scrie-ne (soliciți transfer operator și descrii problema întâmpinată).Acestia vor transmite sesizarea ta către departamentul abilitat.

Dacă este o problema ce tine de aplicațiile Orange, poți să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți face o sesizare cu privire la problemele întâmpinate prin metodele uzuale.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

O poți face atât telefonic cat și din aplicația my Orange sectiunea Contact și feedback - Scrie-ne (soliciți transfer operator și descrii problema întâmpinată).Acestia vor transmite sesizarea ta către departamentul abilitat.

Dacă este o problema ce tine de aplicațiile Orange, poți să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai bine, după părerea mea, este să le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com.

Eu cea mai scurtă cale!

Baftă multă!

delfinas
#StarMember

Simona, bun venit in Comunitate!!!

Poti sa le comunici si aici, poate te ajuta cineva.

DanielaH
Moderator

Simona, bun venit in Comunitate!

Ne poti spune, te rog, despre ce fel de "defecte" este vorba?