anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme reincarcare prepay din My Orange

epyshor
Junior
Buna ziua,
Am facut ieri o reincarcare din My Orange dar creditul aferent reincarcarii nu imi apare in cont. Sunt probleme in acest sens in aplicatia My Orange?
27 Răspunsuri 27

FLo1
#StarMember
@Radu: Trebuie să înțelegem, este perioadă de concedii, Milidge și Doig sunt în vacanță, căldura e mare, iar voi încălziți atmosfera și mai tare cu aceste paie.... pe foc. :)) PS: "când necazuri te doboară și nu știi cum să te ridici // ține minte: Sfârșitul nu-i aici!"

Codra
Începător
buna ziua. am incarcat si eu, banii au luat, optiunea nu am primit. am sunat si au zis sa astept ori primesc optiunea ori banii inapoi, dar cand, asta nu au putut sa zica. am intrebat in cazul asta ce sa fac, ca am nevoie sa sun pe cineva, au zis sa merg la un magazin si sa reincarc de acolo......

Pololică
#StarMember
Deci e clar. Au probleme serioase cu aplicatia (cel putin pe partea de reincarcare).

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Da, asa pare... Sunt curios daca reincarcarea din My Orange web (https://www.orange.ro/myaccount/reshape/) functioneaza. Pana acum, stim ca reincarcarea din alte surse (ING Homebank, pentru utilizatorii ING) functioneaza.
Client Orange

epyshor
Junior
din my orange web am incercat eu. si nu functioneaza

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Aha, deci nu e o problema cu incarcarile neaprat, e o problema cu My Orange (app si web). Bine de stiut. 🙂
Client Orange

DanielaH
Moderator
Salut tutuor! Situația este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei într-un timp cât mai redus. Mai mulți clienți ne-au semnalat probleme la procesarea plăților online și la reîncărcările din My Orange. Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim pentru înțelegere.

Neaplicabil
Aceeasi problema si la mine .Colegii dvs. lucreaza , dar problema persista din data de 25.Daca nu se pot efectua incarcari prepay de ce nu anuntati pe site problema sa stie clientii?

Mihaela27
Începător
Buna, aceeași problema o am și eu azi. La tine s a rezolvat?

Neaplicabil
Nu s-a rezolvat nimic Ieri am sunat din nou si mi-au zis ca nici macar un tichet nu imi pot aloca sesizarii mele.Niste incompetenti.

epyshor
Junior
confirm si eu ca nu s-a rezolvat nimic

aleana
Începător
tot nu s-a rezolvat. Astept de o saptamana sa rezolve

Pololică
#StarMember
Am plătit ieri factura prin aplicație (cu card Orange money) și n-am avut probleme. Chiar am primit azi sms cu câte puncte mi s-au alocat.