anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme la activarea opțiunii 6 € din bonus pocus

dancaliniuc
Junior entuziast

Bună ziua.Nu știu cum se întâmplă la Orange că nu este zi în care să nu fie o eroare tehnică cu aplicația lor Orange. Mai exact pe un număr activ cu opțiunea de 5 euro activată valabilă până mâine am câștigate două opțiuni de 6 euro timp de 28 de zile valabilitate la acel joculeț bonus pocus.

Am încercat astăzi să activez opțiune și când intru în contul my Orange la secțiunea opțiuni a acelui număr îmi apare doar opțiunea care este activată mai exact cea de 5 € nu mi apar și cele două opțiuni câștigate de 6 €. A mai pățit cineva așa și care ar fi soluția a întrebat de ei și ei spun că eroare tehnică. Chestia este e că mi trebuie urgent astăzi să să activezi una pe acel număr. Încă ceva vreau să întreb cei de la Orange nu ar putea ei să o activeze?

11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator

Salut din nou, Dan!

Așa cum ți-au confirmat și colegii, momentan opțiunea nu se poate activa datorită unei probleme tehnice. Echipa tehnică lucrează pentru remedierea cât mai rapidă a situației, dar, din păcate, nu avem un timp estimativ de soluționare. 

Mulțumim pentru înțelegere.

Eu vă înțeleg perfect dar cum e posibil numai pe acel număr să fie acea eroare pe alte numere din lista mea Orange acele opțiuni 6 € câștigate apar numai pe numărul acela pe care trebuia să îl activez astăzi cu o opțiune de 6 € deoarece mâine îmi expiră cea de 5 €. Nu știu numai erori și numai probleme are aplicația Orange de fiecare dată trebuie mentenanță reparații de fiecare dată trebuie să vă scriu vouă să dezactivați ceva pe când aș fi putut eu foarte bine să dezactivez opțiune recurentă la steluță 100 diez.

Încă ceva vroiam să vă întreb, voi cei de la Orange nu aveți posibilitatea cumva să activează voi o opțiune de 6 € pentru numărul respectiv în locul meu?

Ne-am dori să putem face noi manual acest lucru, dar, din păcate nu avem această posibilitate. Îmi pare rău 😞

MihaiC99
Specialist

Salut,

Va trebui să trimiți o sesizare către ei și, dacă mai ai dovezile câștigării premiilor, să le atașezi.

Nu știm exact cum vor gestiona această problemă tehnică, însă este important să faci sesizarea, mai ales dacă premiile nu vor fi adăugate automat în cont (ceea ce este puțin probabil). Sesizarea trebuie trimisă imediat după apariția erorii.

dancaliniuc
Junior entuziast

Salut. La Orange sunt iarăși probleme când încerci să reactivezi opțiune câștigată la joculețul lor bonus pocus.

Am încercat astăzi să reactivez opțiune de 6 € timp de un an de zile care a fost câștigată acum recent am în jur de o săptămână și am apăsat pe butonul activare , mi a apărut așa notificare că cererea a fost procesată și după cinci secunde mă uit la secțiunea consum de aplicația my Orange și să văd dacă au intrat minutele și resursele de acel număr pe care i am activat acea opțiune și nu era niciun resursă. 

Intru din nou la categoria opțiuni a acelui număr și văd din nou acea opțiune în listă ca fiind disponibilă din nou pentru reactivare apăs pe ea din nou dau activare și mă uit din nou la secțiunea consum să văd dacă au intrat resursele și din nou aceeași poveste nu era nimic și când dau a treia oară la secțiunea opțiuni acea opțiuni nu mai era nici în lista de opțiuni active nici la opțiuni care ar fi disponibile pentru activarea. Știe cineva care ar fi cauza și poate o să spuneți că dacă am încercat a doua oară să o activez poate am dezactivat dar va precizez că eu n am apăsat pe nimic altceva decât pe butonul activare nicidecum dezactivare opțiune

Salut,

Problema menționată poate fi rezolvată doar prin contactarea serviciului clienți (de preferat prin chat pentru a putea trimite și poze). Echipa de suport va putea verifica exact ce s-a întâmplat, iar dacă situația îți dă dreptate, opțiunea respectivă va fi reactivată de către ei.

Este important să soliciți un număr de înregistrare al sesizării (sau al sesiunii de chat) și să ceri actualizări la fiecare două zile privind stadiul solicitării. Ei au posibilitatea atât să realoce opțiunea, cât și să o reactiveze. Bănuiesc că eroarea sa întâmplat pe un număr care a mai avut activa această opțiune in trecut 

S a rezolvat acuma două minute le am scris și au rezolvat

dancaliniuc
Junior entuziast

Bună ziua din nou întâmplăm probleme cu prietenii mei de Orange câte o eroare sau trebuie să fie ceva să nu le meargă lor. Aș fi dorit astăzi să activezi pe două numere de telefon cu care le administrez în aplicația my Orange acea opțiune de 6 € în timp real pe care am retușat o acum recent de vreo maxim o lună de zile și când apăs pe butoane opțiuni cel mai probabil așa va apare și vouă ca în imagine de mai jos și nu pot nicidecum să le activez. A cerut ajutorul lor inițial din aplicația my Orange dar acolo nu cel mai mic semn să ți răspundă cineva  și apelez la cei de pe Messenger și acolo Tu ne ai lămurești durează două ore și la urmă îmi cere și dovada câștigării celor două opțiuni păi dovada nu am cum să o dovedesc că nu mi apare mie probabil lor le apare trebuie câștigată și doar am cerut activeze ei atât în locul meu. De ce sunt atâtea erori în aplicația my Orange că doar anul trecut funcționa perfect aplicația fără să mai apelez la ei cum apelez acuma zilnic

Încearcă prin varianta browser momentan nu sunt schimbări.

dancaliniuc
Junior entuziast

Am încercat,am găsit o azi am dat să o activez dar nu a mers și apelez la Orange și nici nu mi a activat o și nici nu o mai am,dar am captură de ecran cu dovada de azi 19.06 că o aveam valabilă până pe 21.7oranfe mi a șters intenționat oferta🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬