la 04-05-2023 12:34 AM
Deschid acest topic pentru clientii PrePay care intampina probleme incepand din luna aprilie a acestui an dupa ce Orange a operat niste modificari la platforma prepaid.
Problemele semnalate includ necesitatea de a da fie mod avion dupa o anumita perioada a zilei (de obicei seara pe la 22-23), date care functioneaza prost sau foarte prost, diverse probleme cu apelurile pentru unii clienti.
Discutia se poarta si pe celalalt mare forum binecunoscut deja, deci impactul nu este unul restrans. Personal, am vrut sa testez si eu si am observat ca oamenii au dreptate, cel putin pe unele cartele seara lesina netul si nu isi mai revine decat dupa mod avion, iar uneori e doar temporar... trebuie dat mod avion in repetate randuri. Nu este normal asa ceva si nu asa trebuie sa furnizeze o companie niste servicii. Va rog sa faceti niste verificari si sa remediati.
Cei afectati poate gasiti acest topic si va scrieti aici problemele.
la 04-05-2023 06:23 AM
Mulțumim de topic @Anonim . Sunt utilizator de prepay și am întâmpinat astfel de probleme, dar recent nu cu ani în urmă. Acestea nu depind de operator ci de terminalul care este utilizat. Concret, cu ani în urmă, pe terminalele non-smart nu am întâmpinat niciodată astfel de probleme. Însă pe cele smart, au fost situații cu device-uri când am avut astfel de situații și cu altele nu.
Concluzie: Depinde de modul în care terminalul utilizat își "negociază" conectarea la o antenă (cea mai apropiată) în funcție de plasarea în teren a terminalului (telefon). Situația se regăsește și la abonamente, nu ar fi specifică doar la prepay.
O zi cu spor. Numai bine.
la 04-05-2023 12:35 PM
Nu se intampla numai pe telefoane. 🙂
la 04-05-2023 12:56 PM
Categoric. Pe routerele 4G problema e și mai gravă. Am schimbat la modele de routere.... tocmai din motive de blocare (chiar și care nu erau 4G). Își reveneau după un restart dar nu aceasta era ideea. Deci problema hardware poate fi înainte de una de rețea.
la 07-05-2023 02:25 PM
Buna ziua
Aveti perfecta dreptate, și eu și sotul pățim la fel, suntem utilizatori prepay de foarte mulți ani. Am observat cam de o luna ca pe 4G semnalul este inexistent in oraș. Mesajele primite se încarcă abia când ajungem acasă și intram pe Wi-Fi ul de acasă. Nu e normal sa se întâmple așa.. Sotul când a expus problema într-un centru Orange din Galati, i s-a spus sa treacă pe abonament dacă nu-i convine . Nu asta este atitudinea și nu asta e rezolvarea. Dacă situația nu se remediază ne gândim sa renunțam la serviciile Orange. Am vrut sa știți ca nu sunteți singurul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor