anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu optiunea de 5 euro

BisorcaMaria
Începător

Bună ziua am o întrebare de ce nu îmi trimite mesaj cu minutele.Am băgat codul de reîncărcare orange cu 5 euro cu minute.Cum să rezolv problema?

6 Răspunsuri 6

MihaiC99
Junior entuziast

Intra în aplicația my Orange și vezi ce credit ai sau daca ai o opțiune activata.

Poți folosi codul și în aplicație.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

E posibil să fi activat credit și nu opțiune. Verifică din My Orange sau la 333 și vezi ce se întâmplă.

Baftă!

budgetbirdeye
Junior

Daca nu poti apela/trimite sms-uri suna la serviciu clienti 300, respectiv 0374 300 300, de pe alt numar si cere alocare manuala de optiune. Cei de la serviciu clienti iti vor spune daca esti sau nu eligibil pentru alocarea manuala.

Poti cere alocarea manuala si in Shop.

DanielaH
Moderator

@BisorcaMaria, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Bună ziua am luat legătura cu un consultant sa rezolvat problema mulțumesc frumos!

Super! Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare. Ce se întâmplase?