la 03-12-2024 01:26 PM
Bună ziua am o întrebare de ce nu îmi trimite mesaj cu minutele.Am băgat codul de reîncărcare orange cu 5 euro cu minute.Cum să rezolv problema?
03-12-2024 01:48 PM - editat 03-12-2024 01:57 PM
Intra în aplicația my Orange și vezi ce credit ai sau daca ai o opțiune activata.
Poți folosi codul și în aplicație.
la 03-12-2024 02:21 PM
Salutare!
E posibil să fi activat credit și nu opțiune. Verifică din My Orange sau la 333 și vezi ce se întâmplă.
Baftă!
03-12-2024 02:35 PM - editat 03-12-2024 02:35 PM
Daca nu poti apela/trimite sms-uri suna la serviciu clienti 300, respectiv 0374 300 300, de pe alt numar si cere alocare manuala de optiune. Cei de la serviciu clienti iti vor spune daca esti sau nu eligibil pentru alocarea manuala.
Poti cere alocarea manuala si in Shop.
la 04-12-2024 09:04 AM
@BisorcaMaria, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 06-12-2024 09:24 AM
Bună ziua am luat legătura cu un consultant sa rezolvat problema mulțumesc frumos!
la 06-12-2024 09:28 AM
Super! Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare. Ce se întâmplase?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor