26-06-2025 10:46 AM - editat 26-06-2025 01:59 PM
Am câștigat două opțiuni, una de 6 euro cadou 28 de zile, și cealaltă de un an, am primit SMS, dar niciuna dintre opțiunile primite nu apar in contul myorange
26-06-2025 12:42 PM - editat 26-06-2025 12:48 PM
Salut,
Am trecut prin aceeași situație ca tine.
Trebuie să deschizi o sesizare prin chatul din aplicație și să atașezi pozele cu SMS-urile care confirmă câștigarea opțiunilor. Departamentul responsabil îți va aloca opțiunile pe cont. Nu uita să ceri un număr de înregistrare al sesizării.
În mod normal, procesul nu durează mult, dar îți recomand să mai soliciți un update din când în când, ca să te asiguri că situația este în atenția lor.
P.S. Opțiunile sau alocat însă nu le poți vedea deoarece sim-ul este in perioada de gratie ( însă vor rezolva acest lucru cei de la serviciul clienți).
la 26-06-2025 11:11 AM
Similar altor situații, le vei regăsi după o perioadă de timp în secțiunea "Opțiuni" din MyOrange. Însă actualizarea NU este instant. Confirmarea imediată este doar pe SMS. Verifică ulterior și vei regăsi opțiunile actualizate. Te așteptăm cu vești bune.
26-06-2025 11:36 AM - editat 26-06-2025 11:38 AM
Salutare!
Dacă nu le regăsești ulterior în secțiunea Opțiuni, te sfătuiesc să le scrii pe chat Djingo sau din aplicația My Orange - Altele - Contact și feedback-Scrie-ne.
Și încearcă să blurezi numărul propriu de telefon, pentru că aici este un forum public, nu Serviciul clienți.
Baftă!
26-06-2025 12:42 PM - editat 26-06-2025 12:48 PM
Salut,
Am trecut prin aceeași situație ca tine.
Trebuie să deschizi o sesizare prin chatul din aplicație și să atașezi pozele cu SMS-urile care confirmă câștigarea opțiunilor. Departamentul responsabil îți va aloca opțiunile pe cont. Nu uita să ceri un număr de înregistrare al sesizării.
În mod normal, procesul nu durează mult, dar îți recomand să mai soliciți un update din când în când, ca să te asiguri că situația este în atenția lor.
P.S. Opțiunile sau alocat însă nu le poți vedea deoarece sim-ul este in perioada de gratie ( însă vor rezolva acest lucru cei de la serviciul clienți).
la 26-06-2025 02:00 PM
Mulțumesc frumos, voi face sesizare prin chat chiar acum
la 26-06-2025 12:48 PM
Trebuie sa te inarmezi cu nervi sa intri în contact cu 5-6 operatori,iar după cu puțin noroc ți va valida.am trecut și eu prin aceeași experiență, dar s-a rezolvat in final.Bafta
la 30-06-2025 10:33 AM
@OrangeUser99, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor