la 23-05-2023 03:16 PM
Salut, azi-dimineata mi am reincarcat si eu telefonul la orange, totul bine si frumos pana la ora 14 cand am incercat sa sun pe cineva si am constatat ca nu ma lasa si nici macar imternetul nu merge (tin sa mentionez ca am reincarcat cu 5€ la un aparat din ala de la profi).
23-05-2023 03:33 PM - editat 23-05-2023 03:33 PM
Salut,
Cand faci reincarcare cu credit, asigura-te ca activezi si o optiune cu minute si internet, din acel credit. Altminteri, aplicatiile tale vor face trafic pe fundal si te vor lasa fara credit cat ai zice..."profi". 🙂
la 23-05-2023 03:28 PM
Roberto, bun venit in Comunitate!!!
Ai incarcat cu credit de 5 euro sau o optiune de 5 euro? Ce mesaj primesti cand vrei sa apelezi pe cineva? Daca ai incarcat doar cu credit si ai lasat netul deschis, in cateva ore ai consumat toti banii.
la 23-05-2023 03:31 PM
@Roberto68: Bun venit în Comunitate. Întrucât ai încărcat contul tău prepay cu credit și nu ai activat o extraopțiune cu minute, SMS și net, nu ai primit resurse incluse și ai consumat credit la tarife standard, acestea consumându-se destul de repede.
Revino pe topic cu detalii privind vreo extraopțiune activată. Regăsești acest aspect fie în contul tău MyOrange sau printr-un apel la *100# - Meniul SelfCare (ramura Opțiuni active). Numai bine.
23-05-2023 03:33 PM - editat 23-05-2023 03:33 PM
Salut,
Cand faci reincarcare cu credit, asigura-te ca activezi si o optiune cu minute si internet, din acel credit. Altminteri, aplicatiile tale vor face trafic pe fundal si te vor lasa fara credit cat ai zice..."profi". 🙂
la 23-05-2023 03:35 PM
Mersi mersi =))
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor