la 14-10-2022 06:38 PM
Buna ziua.
Ma poate ajuta cineva cu o problema la cartela. Deci acum cateva zile mi-am reincarcat cartela cu optiunea de 5 euro dar nu pot face apeluri, trimite sms-uri sau folosi datele mobile. Cand rulez codul USSD imi spune ca cartela e activa dar si ca e in perioada de gratie.
Ma puteti ajuta? Ce trebuie sa fac?
14-10-2022 08:57 PM - editat 14-10-2022 09:03 PM
E normal sa apara 0...daca ai avut doar 5 euro si i-ai folosit pentru activarea unei optiuni de valoarea respectiva. Sau daca nu ai activat o optiune si ai consumat din credit, fara sa-ti dai seama.
Dar din cate pot eu sa vad, in momentul asta, nu ai o optiune activa. Deci...probabil ca ai consumat din credit, iar acum ca nu mai ai, nu mai poti folosi serviciile. Ai si confirmarea de la activarea optiunii? Daca nu, e posibil sa fi consumat din credit.
14-10-2022 06:50 PM - editat 14-10-2022 06:56 PM
Hmm...ciudat... In mod normal, incarcarea respectiva trebuia sa-ti dea si o perioada de activitate.
Ce cod USSD ai incercat sa rulezi?
la 14-10-2022 08:30 PM
*100#
la 14-10-2022 08:38 PM
la 14-10-2022 08:48 PM
Pare ok.... Si la 333 ce mesaje primesti?
la 14-10-2022 08:52 PM
14-10-2022 08:57 PM - editat 14-10-2022 09:03 PM
E normal sa apara 0...daca ai avut doar 5 euro si i-ai folosit pentru activarea unei optiuni de valoarea respectiva. Sau daca nu ai activat o optiune si ai consumat din credit, fara sa-ti dai seama.
Dar din cate pot eu sa vad, in momentul asta, nu ai o optiune activa. Deci...probabil ca ai consumat din credit, iar acum ca nu mai ai, nu mai poti folosi serviciile. Ai si confirmarea de la activarea optiunii? Daca nu, e posibil sa fi consumat din credit.
la 14-10-2022 08:59 PM
Ok. Multumesc.
la 14-10-2022 09:05 PM
Sigur. Cu mare placere! 🙂
la 15-10-2022 11:01 AM
@Teodor03_03: Dacă ai încărcat cu credit în loc să activezi o extraopțiune de 5€ atunci ai explicația lipsei resurselor. Ca să ai totuși certitudinea încărcării cu credit (opțiune eo nu cred să fi fost), pe lângă verificarea SMS-ului de confirmare a reîncărcarii primit la momentul respectiv, mai verifică actualizarea perioadelor active/grație: 30/300 zile. Actualizarea datei aferente ultimei încărcări este o confirmare a încărcării la care faci referire. Concret, ai încărcat în 10.10.2022 cu credit valabil 30 de zile (până în 09.11.2022), iar verificând perioda de grație de 300 de zile din 09.11.2022 vei vedea că expiră cartela în 05.09.2023. Simplu.
Revino pe topic dacă te mai pot ajuta cu alte informații. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor