la 29-07-2023 06:58 AM - editat ultima oară la 29-07-2023 08:36 AM de DanielaH
Buna ziua,
Am primit mesajul de la Orange :
"Din 30 August, optiunea 5 euro credit cu minute,valabila 30 zile nu va mai fi disponibila pt activare/reincarcare.Daca vreis a fol optiunea dupa aceasta data,intra in MyOrange pana pe 29 august si opteaza pt reactivare lunara automata"
Nu prea inteleg mesajul, la ce se refera? Dispare optiunea 5 euro din myorange iar daca vreau sa o pastrez trebuie sa platesc in avans pt ca ei sa o activeze lunar? In toata fam toti avem cartele de 5 euro, numai pe un telef s-a primit mesajul si nu este cel principal (cu care s-a facut contul initial, este un nr atasat ulterior ).Iar incarcarea se facea din myorange,direct cu minute,cardul si primeam resursele.
Am cautat ceva informatii in myorange dar nu am gasit mare lucru , doar pe undeva la intrebari "cat e valabila oferta?-raspunsul : pana pe 29 august" In rest nimic altceva.
la 29-07-2023 07:30 AM
Orange, încearcă să forțeze clienții către un abonament mascat. Vedem după 29 august... e mare foamea 🙂
la 01-08-2023 02:13 AM
Ar trebui sa plecam in masa de la ei, daca voiam abonament ramaneam la vodafone
la 05-08-2023 11:32 PM
Și Vodafone prevăd ca va face la fel...
la 29-07-2023 07:38 AM - editat ultima oară la 29-07-2023 09:04 AM de DanielaH
Salutare!
Probabil se va scoate sau se va putea reactiva doar din My Orange și te va trimite către abonamente , opțiuni mai mari sau Yoxo.
la 29-07-2023 07:57 AM
Nu au zis nimic pe site-ul lor, despre desfiintare.In myOrange nu e specificat nimic, nici nu exista vreo optiune in contul orange de a alege reactivare automata; nici macar sa vad dspre ce e vorba. Macar aia de la digi au anuntat cu 3 luni inainte ca se desfiinteaza toate cartelele la 1 oct.
29-07-2023 12:43 PM - editat 29-07-2023 12:47 PM
Reactivarea automată a opțiunii poate fi efectuată doar de pe un număr postpaid (cu abonament ORO), creditul reîncărcat pentru numărul prepay ales apărând lunar pe factură.
Așadar, doar dacă ai pe cineva cunoscut care este abonat, poate să îți activeze recurența lunară a opțiunii dorite pe numărul tău, în acest caz fiind cea de 5 euro cu valabilitate de 30 zile. Altfel, nu merge.
29-07-2023 12:47 PM - editat 29-07-2023 12:50 PM
Se poate face si fara abonament. Doar ca plata trebuie facuta manual, in fiecare luna, inainte de reactivarea optiunii. Saau, incarci cu mai mult credit, si isi ia automat, la data scadenta 🙂 Cu mentiunea ca, in cazul asta, pentru orice nu e inclus in optiune (de exemplu MMS, apeluri internationale pentru prefixe care nu sunt acoperite de minutele incluse in optiune)...vei plati din credit. Deci, trebuie un pic de atentie din punctul asta de vedere. Daca n-ai credit, n-ai nicio grija pentru ca nu are ce sa taxeze. Dar daca ai...exista situatii in care poti sa uiti ca il ai si sa te taxeze din credit.
29-07-2023 12:54 PM - editat 29-07-2023 01:23 PM
Într-adevăr, așa este, @arsradu.
Dar, trebuie să ai întotdeauna grijă că există suficient credit înainte de ziua reactivării opțiunii. Așadar, încă un stres pe cap.
Uite, de exemplu, VDF are de ceva timp opțiunea de 8 euro cu reactivare lunară automată, având net nelimitat, și nu este nevoie ca recurența ei să se facă de pe un abonament ca în cazul ORO.
Poate să facă ceva asemănător și ORO pentru Prepay.
la 29-07-2023 01:07 PM
Valabilitatea e problema în discuție, nu resursele. Cu o pinatã lunară am net nelimitat asigurat, deci nu e problema resurselor ci a valabilității opțiunii.
29-07-2023 01:09 PM - editat 29-07-2023 01:18 PM
Așa este, @FLo1.
Eu m-am referit în special la valabilitatea și recurența opțiunii, nu și la resursele disponibile.🙂
Dar, trebuie să menționez că la VDF nu este necesar să faci ceva în plus ca în cazul ORO ca să ai net nelimitat, ci doar să activezi opțiunea de 8 euro și atât.
29-07-2023 08:58 AM - editat 29-07-2023 09:08 AM
Salutare, @neo!
În acel SMS pe care tocmai l-ai primit ți se precizează cât se poate de clar că opțiunea de 5 euro cu valabilitate de 30 zile va fi eliminată din portofoliul de oferte începând cu data de 30 august 2023.
Dacă dorești să o mai păstrezi, trebuie să activezi din aplicația My Orange reactivarea lunară automată a acestei opțiuni de pe un abonament clasic (cu perioadă minimă contractuală), de pe un abonament Yoxo fiind indisponibilă această facilitate, până pe 29 august 2023.
la 29-07-2023 09:40 PM
Era neclar pt ca toti membrii fam avem prepay de 5 euro,mesajul a venit doar pe telf bunicului care nu fol net si mesagerie.Iar ca sa fac un abonament doar sa incarc cartele, nu
29-07-2023 09:56 PM - editat 29-07-2023 10:04 PM
Atunci ce să zic?
Pentru bunicul tău care nu folosește deloc internetul, având un telefon clasic doar pentru apeluri, un abonament Yoxo la 9 lei/lună este alegerea perfectă.
În schimb, pentru ceilalți membri ai familiei, inclusiv pentru tine, cel la 19 lei/lună este potrivit din punctul meu de vedere.
Avantajul abonamentelor Yoxo spre deosebire de opțiunile PrePay îl reprezintă prețul fix, pentru că nu este în euro, ci în lei.
Și încă un lucru foarte fain este că poți administra mai multe numere cu abonamente Yoxo într-un singur cont. Foarte tare, nu?
Așadar, Orange are un portofoliu diversificat de oferte pentru toți, indiferent de buget.🙂
la 01-08-2023 01:20 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor