anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiune prepay expirata dupa o saptamana

Ionuth23
Începător

Buna seara,

Am incarcat cartela cu optiunea de 5 euro pe data de 26 Decembrie, iar ieri si astazi am primit notificare sub forma de mesaj de la orange ca maine in data de 04 optiunea de 5 euro imi va expira.

Exista vreo alta varianta decat sa incarc iar ?

am atasat si mesajele

multumesc

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Poți face o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau să suni la 300 și să le explici, să-i contactezi prin Chat Djing, etc 

Baftă! 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Cumva ai incarcat cu optiune in perioada in care aveai deja o optiune activa? Pentru ca, daca da, sansele sunt ca acel mesaj  sa fie de la una dintre optiunile activate anterior.

Daca nu ai nevoie neaparat de resursele din optiuni, cumulate, sugestia mea ar fi sa activezi o optiune recurenta, cu activare din credit! In felul asta, atata timp cat la data respectiva ai creditul necesar, optiunea se reactiveaza automat. Incarcarea cu optiuni poate creea confuzii de genul asta.

De asemenea, arunca o privire si aici. S-ar putea sa te ajute in alegerea unei alte optiuni pe viitor.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Ionuth23: Bun venit în Comunitate. Astfel de întâmplări se petrec dacă lași distemul de "activare automată" să se "descurce" singur. Puteai activa opțiunea cu resurse direct la reîncărcare sau activând-o tu, și pentru 30 de zile în loc de 28 de zile. Mai mult ca sigur sistemul lor a considerat încărcarea cu "credit" și de aici problema. Deși serverul de mesaje a anunțat activarea opțiunii din credit.

Doa o discuție cu ei, fie prin apel la 300 sau chat Djingo va clarifica problema. Succes. 

DanielaH
Moderator

@Ionuth23, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?