anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numarul prepay nu apare in contul meu

Mika2001
Începător

 

Am acest numar din 2001 si nu am avut probleme. De cand Orange au schimbat ceva la site, acesta nu mai apare.

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Cunoscător

Cand am dorit sa il adaug, am primit un mesaj de la Orange dar acest SMS prea lung nu s-a re-asamblat corect la destinatie, iar codul pe care acestia il cereau era in a doua parte a SMS-ului. 🤣

Acest lucru se întâmplă de fiecare dată când încerci să adaugi numărul?

A doua parte a sms- ului să înțeleg că a ramas la nivel dispărut.🙂

Poți introduce sim-ul într-un alt telefon (temporar) pentru a putea primi sms-ul.

In caz contrar, contactează serviciul clienți pentru suport.

https://www.orange.ro/contact/ 

 

FLo1
#StarMember

@Mika2001: Ai încercat și pe varianta web a contului MyOrange? Sau doar în aplicație? Pe varianta de web account ar trebui să fie ok. Te așteptăm cu o confirmare. 

Acest numar a disparut dintr-o data din contul meu. A fost sters de cei de la Orange. In timpul Craciunului cand am verificat pagina web aparuse la un moment dat ca "expirat" desi numarul era in perioada de gratie, apoi s-a remediat de la sine.

L-am reincarcat si acum e activ, dar numarul tot nu a aparut in contul meu. Cand am dorit sa il adaug, am primit un mesaj de la Orange dar acest SMS prea lung nu s-a re-asamblat corect la destinatie, iar codul pe care acestia il cereau era in a doua parte a SMS-ului.

"Aplicație" ? de ce as avea nevoie de aplicatie ; sa incarc memoria telefonului cu lucruri care nu imi sunt necesare?

DanielaH
Moderator

@Mika2001, ne dai, te rog, mai multe detalii? Numărul este activ/ suspendat/ în perioada de grație? De cât timp nu mai apare în My Orange? Ai încercat să-l reasociezi pe cont?

Acest numar a disparut dintr-o data din contul meu. A fost sters de cei de la Orange. In timpul Craciunului cand am verificat pagina web aparuse la un moment dat ca "expirat" desi numarul era in perioada de gratie, apoi s-a remediat de la sine.

L-am reincarcat si acum e activ, dar numarul tot nu a aparut in contul meu. Cand am dorit sa il adaug, am primit un mesaj de la Orange dar acest SMS prea lung nu s-a re-asamblat corect la destinatie, iar codul pe care acestia il cereau era in a doua parte a SMS-ului.

DanielaH
Moderator

@Mika2001, ai pus SIM-ul într-un alt telefon? S-a rezolvat situația cu primirea SMS-ului?

@Mika2001  ar mai fi o varianta de asociere a numărului in contul respectiv, în urma careia numărul de confirmare din SMS să apară la început (in prima parte a sms-ului).

Merge daca ai deja un cont my Orange.

In caz că nu sa rezolvat prin metoda mutării sim-ului sau bineînțeles prin contactarea serviciului clienți.