13-01-2025 05:08 AM - editat 13-01-2025 05:15 AM
Am acest numar din 2001 si nu am avut probleme. De cand Orange au schimbat ceva la site, acesta nu mai apare.
la 13-01-2025 07:32 AM
Salut,
Ai încercat să-l asociezi din nou cu contul avut..
https://www.orange.ro/help/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-contul-meu-din-aplicatia-my-orange-
la 14-01-2025 02:45 AM
Cand am dorit sa il adaug, am primit un mesaj de la Orange dar acest SMS prea lung nu s-a re-asamblat corect la destinatie, iar codul pe care acestia il cereau era in a doua parte a SMS-ului. 🤣
la 14-01-2025 03:48 AM
Acest lucru se întâmplă de fiecare dată când încerci să adaugi numărul?
A doua parte a sms- ului să înțeleg că a ramas la nivel dispărut.🙂
Poți introduce sim-ul într-un alt telefon (temporar) pentru a putea primi sms-ul.
In caz contrar, contactează serviciul clienți pentru suport.
https://www.orange.ro/contact/
la 13-01-2025 09:43 AM
@Mika2001: Ai încercat și pe varianta web a contului MyOrange? Sau doar în aplicație? Pe varianta de web account ar trebui să fie ok. Te așteptăm cu o confirmare.
la 14-01-2025 02:39 AM
Acest numar a disparut dintr-o data din contul meu. A fost sters de cei de la Orange. In timpul Craciunului cand am verificat pagina web aparuse la un moment dat ca "expirat" desi numarul era in perioada de gratie, apoi s-a remediat de la sine.
L-am reincarcat si acum e activ, dar numarul tot nu a aparut in contul meu. Cand am dorit sa il adaug, am primit un mesaj de la Orange dar acest SMS prea lung nu s-a re-asamblat corect la destinatie, iar codul pe care acestia il cereau era in a doua parte a SMS-ului.
"Aplicație" ? de ce as avea nevoie de aplicatie ; sa incarc memoria telefonului cu lucruri care nu imi sunt necesare?
la 13-01-2025 09:43 AM
@Mika2001, ne dai, te rog, mai multe detalii? Numărul este activ/ suspendat/ în perioada de grație? De cât timp nu mai apare în My Orange? Ai încercat să-l reasociezi pe cont?
la 14-01-2025 02:44 AM
Acest numar a disparut dintr-o data din contul meu. A fost sters de cei de la Orange. In timpul Craciunului cand am verificat pagina web aparuse la un moment dat ca "expirat" desi numarul era in perioada de gratie, apoi s-a remediat de la sine.
L-am reincarcat si acum e activ, dar numarul tot nu a aparut in contul meu. Cand am dorit sa il adaug, am primit un mesaj de la Orange dar acest SMS prea lung nu s-a re-asamblat corect la destinatie, iar codul pe care acestia il cereau era in a doua parte a SMS-ului.
la 16-01-2025 12:53 PM
@Mika2001, ai pus SIM-ul într-un alt telefon? S-a rezolvat situația cu primirea SMS-ului?
16-01-2025 01:30 PM - editat 16-01-2025 01:46 PM
@Mika2001 ar mai fi o varianta de asociere a numărului in contul respectiv, în urma careia numărul de confirmare din SMS să apară la început (in prima parte a sms-ului).
Merge daca ai deja un cont my Orange.
In caz că nu sa rezolvat prin metoda mutării sim-ului sau bineînțeles prin contactarea serviciului clienți.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor