la 16-11-2023 11:11 AM
Salutare, in urma unei portari finalizate, pe telefon la retele inca apare numarul temporar. Acest lucru influenteaza negativ partea de iMessage.
Am incercat sa-l editez manual si nu se salveaza.
Dureaza mai mult pana se actualizeaza si acolo numarul?
Multumesc,
Dani
16-11-2023 11:21 AM - editat 16-11-2023 11:21 AM
Salut,
Mergi intr-un Orange Shop si fa o inlocuire de SIM. Asa se rezolva cel mai repede problema asta.
Este o problema extrem de comuna la portare, cand dispozitivul este un iPhone.
16-11-2023 11:21 AM - editat 16-11-2023 11:21 AM
Salut,
Mergi intr-un Orange Shop si fa o inlocuire de SIM. Asa se rezolva cel mai repede problema asta.
Este o problema extrem de comuna la portare, cand dispozitivul este un iPhone.
la 22-11-2023 10:59 AM
@Danny_tm, s-a rezolvat situația?
la 22-11-2023 11:40 AM
Nu, ma gandeam ca se remediaza de la "sine" in cateva zile, dar se pare ca nu.
Probabil ca o sa mearga doar cu schimbare de SIM?
la 22-11-2023 11:45 AM
Nu se rezolva de la sine. Am avut aceeasi problema. 🙂 Ai solutia mai sus. Stiu ca e neplacut, ca trebuie sa faci un drum intr-un Shop. Dar asa se va rezolva cel mai sigur.
la 27-11-2023 12:45 PM
S-a rezolvat cu schimbare de SIM. Multumesc, pt raspunsuri
la 27-11-2023 12:47 PM
Mulțumim pentru confirmare și marcarea soluției. Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor